  • Data: 2020-05-10 13:26:58
    Temat: Re: jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-10 o 12:06, cef pisze:
    > Tyle tylko, że ja nie uważam, że zarabiam czy oszczędzam i być
    >  może to jest kluczowe.

    Jest tu dużo osobników którzy twierdzą że na "wisienkach" zarabiają.

    Starałem się dopytać jednego spamera ile zarabia na stronie www o
    wisienkach i spamowaniu o nich a ile na samych wisienkach?

    Stchórzył. Nie odpowiedział.

    W takim "towarzystwie" moje wypowiedzi może i uszczypliwe nie wydają się
    jakoś naganne. Każdy liczy po swojemu i najczęściej zapomina o ukrytych
    kosztach czy niedogodnościach i czasie jaki poświęca na ten "zarobek"

    Ja liczę kompleksowo. Jeszcze raz napiszę że Kowalski w Polsce
    zarabiający poniżej średniej krajowej ;-) który coś potrafi, ma jakiś
    fach nie będzie miał korzyści finansowych czy innych z posiadania
    tryliona kart i kont.
    Jedno konto, jeden kredyt, jedna karta.

    Jeśli ktoś widzi to zagadnienie z innego poziomu to nie widzę powodu
    żeby mi odpowiadał i przekonywał że się mylę bo jestem za stary na
    nawijanie mi makaronu na uszy ;-)