  • Data: 2020-05-10 12:06:08
    Temat: Re: jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakby tak mówił, to zgoda.
    > Tyle że on twierdzi, że przy tym "oszczędza".
    > I dodatkowo neguje fakt, że święty spokój można mieć za darmo.

    > Ale to przypadek beznadziejny.
    > Jeśli jednak chcemy trzymać jakiś poziom grupy to trzeba takie głupoty prostować,
    nawet karmiąc trolla, bo jeszcze ktoś to przeczyta i powie, że "na p.b.b. tak było"
    ;>
    > I nawet nie chodzi o wisienki, bo to i wyższa szkoła jazdy i hobby, które jak każda
    zabawa daje fun, ale zabiera czas, tylko o zwyczajne racjonalne korzystanie z usług
    bankowych.

    Ja nawet nie analizowałem jego finansowych przedsięwzięć ale sama
    postawa jest dla mnie zrozumiała. Każdy jakoś dysponuje swoimi środkami
    i niektórych
    dziwią moje decyzje finansowe - widocznie jemu tak jest wygodniej.
    Część swoich środków trzymam np na lokatach 0,5% albo w akcjach
    a nawet płacę kilkaset złotych rocznie za możliwość zaciągnięcia kredytu
    w koncie
    i nie uważam, że miałbym być z tego powodu przypadkiem beznadziejnym.
    Tyle tylko, że ja nie uważam, że zarabiam czy oszczędzam i być
    może to jest kluczowe.