  • 51. Data: 2003-12-31 14:36:10
    Temat: Re: do Krzysztofa
    Od: z...@p...onet.pl

    > A może byś zaczął z usenetu korzystać przy pomocy Outlook Expressa,
    > a nie przez WWW?

    Kiedyś nawet próbowałem, ale mi nie udało się i straciłem chęć na dalsze
    dociekania , tym bardziej, że:

    * Gdzieś na jakiejś grupie ostrzegano przed używaniem OE (dziury w programie,
    łatwo złapać wirusa, trojana lub innego bezeceństwa). Uwierzyłem w to, a nie
    będąc informatykiem, z tym robactwem miałbym trudności by sobie poradzić, więc
    natychmiast wywaliłem OE z dysku, aby nawet przez jego tam obecność nie zarazić
    kompa ;)

    * Jakoś nie lubię pisać bez polskich znaków diaktrycznych.

    Przydałeś mi impulsu do wznowienia próby OE, bo jak piszesz:

    > Wtedy nie musiałbyś się oglądać na żadne limity Onetu, a
    > poza tym czytanie newsów przebiega znacznie szybciej.

    Faktycznie: ten limit, a zwłaszcza konieczność logowania się przy każdym
    wysyłaniu posta, jest uciążliwe (by nie rzec: up...liwe jak niektórzy piszą).

    > Mając do Internetu dostęp przez SDI możesz bez ograniczeń korzystać z
    > tepsianego serwera news.tpi.pl

    Czy ten "tepsiany serwer news.tpi.pl" to jeszcze jakaś inna możliwość oprócz
    OE? (wybacz lamerskie pytanie)
    Szukałem w tpi i TPsa, ale niczego takiego nie udało mi się znaleźć :(

    --
    Pozdrowienia,
    zd.

  • 52. Data: 2003-12-31 14:50:25
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    4...@n...onet.pl,
    Użytkownik <z...@p...onet.pl>:

    > * Gdzieś na jakiejś grupie ostrzegano przed używaniem OE (dziury w
    > programie, łatwo złapać wirusa, trojana lub innego bezeceństwa).

    OE do poczty jest fatalny, ale do niusow z dodatkowym OE Fix lub OE
    Firewall - calkiem wygodny i szybki.

    > Uwierzyłem w to, a nie będąc informatykiem, z tym robactwem miałbym
    > trudności by sobie poradzić, więc natychmiast wywaliłem OE z dysku,
    > aby nawet przez jego tam obecność nie zarazić kompa ;)

    To jakiej uzywasz przegladarki, bo chyba nie MSIE? Jesli Opery, Mozilli lub
    Netscape, to kazdy z nich ma tez czytnik newsow.

    > * Jakoś nie lubię pisać bez polskich znaków diaktrycznych.

    To nie ma zadnego zwiazku, chyba ze wybierzesz jakis egzotyczny czytnik.

    > Czy ten "tepsiany serwer news.tpi.pl" to jeszcze jakaś inna możliwość
    > oprócz OE? (wybacz lamerskie pytanie)

    Dowolnie wybrany czytnik newsow - patrz wyzej, dodatkowo np. ForteAgent,
    slrn, Xnews i wiele innych.

    --
    Robert

  • 53. Data: 2003-12-31 15:15:52
    Temat: Re: do Adama
    Od: z...@p...onet.pl

    > A może jednak przez program, który potrafi wysyłać poprawnie
    > sformatowane artykuły, a nie przez najpopularnieszy program do
    > kaszanienia postów?

    Nooo, to teraz mam problem z wyborem opinii dwu 'uznanych' bywalców grup
    dykusyjnych ;)
    Czy ten program (poprawny) to właśnie narzędzie Oneta, czy masz na myśli jakiś
    inny (jaki?) ? Jak pisałem Krzysztofowi Onet-tool ma, conajmniej, dwie
    niedogodności: limit postów i każdorazowe logowanie się podczas prowadzenia
    dyskusji (o ileż wygodniejsze jest narzędzie forum mBanku - odpowiada się
    natychmiast, bez potrzeby otwierania ekstra-okna do logowania).

    Czy ta kaszana o której piszesz to 'krzaczki' w treści posta w j. polskim? Czy
    OE potrafi jeszcze coś gorszego spłatać?

    BTW: Zauważyłem, że niektórzy (np.RobertS) posługują się 'pisząc na grupę'
    pocztą x@o2. Nie udało mi się odkryć sposób jak to robią :(
    --
    Pozdrowienia,
    zd.

  • 54. Data: 2003-12-31 15:28:31
    Temat: Re: [VW] przelewy wewn. sa on-line czy nie???
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl>

    > Zachęcam na teścik z IVRem; przetarcie tej drogi może się przydać w
    > warunkach 'awaryjnych' (brak netu, awaria kompa, pobyt na Lazurowym
    Wybrzeżu -
    > a skończyły się ojro na loda, itp.). W normalnych warunkach, gdy mi brak
    on-
    > line'owości nie przeszkadza, też wolę posługiwać się WWW :)

    Ja znowu o tym samym - nie mogłem się powstrzymać przed tym testem ;-)
    Pomimo niechęci do IVR wykonałem właśnie przelew 1 zł z
    _mojego_ Plus Konta na na _moje_ e-direct. Wniosek jest taki: _ten_mój_
    przelew jest offline.
    Oczywiście nie należy z tego wyciągać żadnych wniosków i nie mam zamiaru
    negować, że ktoś ma e-direct/Plus Konto/IVR/kartę które działają online.

    Bogdan B.

  • 55. Data: 2003-12-31 16:47:24
    Temat: Re: Re do Wojciecha i RobertaS
    Od: Piotr <p...@t...pl>

    Dnia Tue, 30 Dec 2003 18:49:51 +0100, "Krzysztof K. Maj"
    <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> napisał(a):

    >30 Dec 2003 12:52:51 +0100, na pl.biznes.banki,

    >A może byś zaczął z usenetu korzystać przy pomocy Outlook Expressa, a

    OE i IE - narzędzia sapera :)
    Czym Ci podpadł że go tak nie lubisz ? :-)))
    A może coś z *produktów niszowych* (jak mawiają szamani internetu) -
    Opera, Mozilla, The Bat, Konqueror ?

    --
    Piotr

  • 56. Data: 2003-12-31 16:59:23
    Temat: Re: do Roberta
    Od: z...@p...onet.pl

    > OE do poczty jest fatalny, ale do niusow z dodatkowym OE Fix lub OE
    > Firewall - calkiem wygodny i szybki.

    Używam Tiny Personal Firewall - czy w takim przyp. wymagany jest dodatkowo
    np.cytowany 'OE Firewall' - czy oba się nie pogryzą?

    > To jakiej uzywasz przegladarki, bo chyba nie MSIE? Jesli Opery, Mozilli
    > lub Netscape, to kazdy z nich ma tez czytnik newsow.

    Naonczas bawiłem się (krótko) Netscapem. Obecnie MSIE.
    Z pytania wnioskuję, że OE jest składnikiem MSIE? Jeśli tak, to chyba jakieś
    jeszcze szczątki po masakrze OE pozostały mi na dysku od czasu panicznego nań
    polowania...

    > To nie ma zadnego zwiazku, chyba ze wybierzesz jakis egzotyczny > czytnik.

    Oj, nie całkiem rozumię: widzę, że używasz tu 'Microsoft Outlook Express 6.00',
    a w treści posta brak polskich 'ogonków' :o
    A do egzotycznych OE trudno by zaliczyć (jeśli uznać: czytnik=jedna_z
    _funkcji_OE/MSIE).

    Ech, widzę, że czeka mnie jeszcze spora odsiadka na forach (dla
    dokształcenia)...

  • 57. Data: 2003-12-31 17:01:17
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "RobertS" <u...@o...pl> napisała:

    > OE do poczty jest fatalny, ale do niusow z dodatkowym OE Fix lub OE
    > Firewall - calkiem wygodny i szybki.
    Ja się z tym nie zgodzę - moim zdaniem OE do poczty jest bardzo wygodny (i
    z niego korzystam), za to do newsów w ogóle się nie nadaje.
    Ale to nie jest już temat na tą grupę

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 58. Data: 2003-12-31 17:11:21
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    4...@n...onet.pl,
    Użytkownik <z...@p...onet.pl>:

    > Używam Tiny Personal Firewall - czy w takim przyp. wymagany jest
    > dodatkowo np.cytowany 'OE Firewall' - czy oba się nie pogryzą?

    OE Firewall to nie jest "prawdziwy" firewall, tylko taki naprawiacz do OE.
    Nic sie nie pogryzie. Ja uzywam i polecam OE Quotefix.

> [...]
    > Z pytania wnioskuję, że OE jest składnikiem MSIE? Jeśli tak, to chyba
    > jakieś jeszcze szczątki po masakrze OE pozostały mi na dysku od czasu

    A, czyli to bylo polowanie tylko na OE, bez MSIE? :)
    Mozna i tak :)

    > Oj, nie całkiem rozumię: widzę, że używasz tu 'Microsoft Outlook
    > Express 6.00', a w treści posta brak polskich 'ogonków' :o

    Brak? To dziwne, ja je widze!

    > A do egzotycznych OE trudno by zaliczyć (jeśli uznać: czytnik=jedna_z
    > _funkcji_OE/MSIE).

    Oczywiscie, nie ten mialem na mysli, tylko jakis rzadki zachodni nie
    obslugujacy polskich znakow.

    --
    Robert

  • 59. Data: 2003-12-31 17:12:38
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    3...@4...com,
    Piotr <p...@t...pl>:

    > The Bat

    To sie ma nijak do newsow!
    A do poczty polecam Pegasus Mail :)

    --
    Robert

  • 60. Data: 2003-12-31 17:24:43
    Od: z...@p...onet.pl

    > Pomimo niechęci do IVR wykonałem właśnie przelew 1 zł
    > z_mojego_ Plus Konta na na _moje_ e-direct. Wniosek jest taki: >
    _ten_mój_przelew jest offline.

    Toś mnie zaskoczył, niewąsko :o
    W jakim czasie (hh.mm) przelewałeś? Ktoś, wydaje mi się, wspominał o
    popołudniowej 'dziurze' w czynnościach ich serwera na użytek klienta?

    A może serwer ma awersję do przelewów 1-złotówkowych? ;)))

    > Oczywiście nie należy z tego wyciągać żadnych wniosków i nie mam > > zamiaru
    negować, że ktoś ma e-direct/Plus Konto/IVR/kartę które działają > online.

    Masz rację; ja natomiast wyciągam taki wniosek: należy jeszcze trochę
    poeksperymentować systemem VWB w tym zakresie, aż będziemy mieć całkowitą
    pewność jak toto funkcjonuje.
    A problem, jak widać, nie jest błahy...

    zd.