  • 61. Data: 2003-12-31 18:49:04
    Temat: Re: do Roberta
    Od: z...@p...onet.pl

    > OE Firewall to nie jest "prawdziwy" firewall, tylko taki naprawiacz do OE.
    > ...Ja uzywam i polecam OE Quotefix.

    Thx za info, wypróbuję :)

    > A, czyli to bylo polowanie tylko na OE, bez MSIE? :)

    Tak, bo MSIE 'misię' nie naraził ;)
    (Mimo występującej na forach, do tej pory, sporej garstki wrogów-szkalowników-
    obrzydzaczy produktów MS).

    > Brak? To dziwne, ja je widze!

    A ja nie i basta! ;)

    Ot, przybyła mi jeszcze jedna dziwna zagadka do rozwiązania: Jak to się dzieje,
    że dwóch userów tego samego forum na tym samym serwerze widzi co innego patrząc
    na ten sam tekst, w tym samym czasie :(((

    Może to duch mego śp. OE mści się? ;)

    A widzisz ogonki w swoich fragmentach tekstu, cytowanego przeze mnie ?

    --
    zd.

  • 62. Data: 2003-12-31 20:15:57
    Temat: Re: [VW] przelewy wewn. sa on-line czy nie???
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl

    > Toś mnie zaskoczył, niewąsko :o
    > W jakim czasie (hh.mm) przelewałeś? Ktoś, wydaje mi się, wspominał o
    > popołudniowej 'dziurze' w czynnościach ich serwera na użytek klienta?

    Kilka minut po 16-tej, chwilę przed napisaniem posta.
    Ale saldo mam z godziny chyba 8:42. Czy dzisiaj VW zaksięgował komuś przelew
    przychodzący? Bo mnie brakuje pieniędzy.

    Bogdan B.

  • 63. Data: 2004-01-01 02:21:53
    Temat: Re: Re do Wojciecha i RobertaS
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Wed, 31 Dec 2003 17:47:24 +0100, na pl.biznes.banki, Piotr napisał(a):

    > OE i IE - narzędzia sapera :)
    > Czym Ci podpadł że go tak nie lubisz ? :-)))

    Chodziło mi o najprostsze rozwiązanie. Wyszedłem z założenia, że jeśli
    "zd9" ma Windows, to pewnie ma także OE. Do głowy mi nie przyszło, że
    niezbyt doświadczony user mógł na swoim komputerze urządzić MicroSoftowi
    holocaust ;)
    Natomiast OE po "dozbrojeniu" w QuoteFixa staje się całkiem przyzwoitym
    czytnikiem.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 64. Data: 2004-01-01 02:42:47
    Temat: Re: do Krzysztofa
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    31 Dec 2003 15:36:10 +0100, na pl.biznes.banki,
    z...@p...onet.pl napisał(a):

    > Czy ten "tepsiany serwer news.tpi.pl" to jeszcze jakaś inna możliwość oprócz
    > OE? (wybacz lamerskie pytanie)
    > Szukałem w tpi i TPsa, ale niczego takiego nie udało mi się znaleźć :(

    news.tpi.pl jest serwerem news (usenetu), a wszystko (no, może prawie
    wszystko :) ) na temat usenetu znajdziesz tutaj:
    http://tinylink.com/?JhkXH6Zl2V

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 65. Data: 2004-01-01 08:16:35
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    4...@n...onet.pl,
    Użytkownik <z...@p...onet.pl>:

    > Ot, przybyła mi jeszcze jedna dziwna zagadka do rozwiązania: Jak to
    > się dzieje, że dwóch userów tego samego forum na tym samym serwerze
    > widzi co innego patrząc na ten sam tekst, w tym samym czasie :(((

    Nie mam pojęcia!

    > Może to duch mego śp. OE mści się? ;)
    >
    > A widzisz ogonki w swoich fragmentach tekstu, cytowanego przeze mnie ?

    W swoich nie, bo ich nie pisałem, ale teraz parę wstawiam, specjałńie dla
    Ciębię ;)

    Ale widzę w Twoich, to wystarczy dla celów testowych.

    --
    Robert

  • 66. Data: 2004-01-01 13:10:54
    Od: z...@p...onet.pl

    > W swoich nie, bo ich nie pisałem, ale teraz parę wstawiam, specjałńie dla
    > Ciębię ;)

    Ooo! ...dzisiaj się pojawiły - wzystkie, jak należy !

    Podejrzewam, że jednak coś pomajsterkowałeś ze swoimi chars-ISO, lub stało się
    to za sprawką Nowego Roku ;)
    W tym drugim przyp. można by odczytać to jako wróżbę oczekujących Cię
    pomyślniejszych czasów, ku spełnieniu której i ja się się z życzeniami
    dołączam :)

    BTW:
    > W swoich nie, bo ich nie pisałem...

    Znaczy się, że zatrudniasz w tym celu osobistą sekretarkę... Musi arystokrata
    jakiś, aboco?? ;)

    (...no może to mój błąd - może powinno być: 'we fragmentach swojego tekstu').

    --
    zd

  • 67. Data: 2004-01-01 13:19:17
    Od: z...@p...onet.pl

    > news.tpi.pl jest serwerem news (usenetu), a wszystko (no, może prawie
    > wszystko :) ) na temat usenetu znajdziesz tutaj:
    > http://tinylink.com/?JhkXH6Zl2V

    Ooo! Dzięki za link!
    Jak widzę, czeka mnie spoooro do przeczytania... :))

    --
    zd.

  • 68. Data: 2004-01-01 13:38:11
    Od: z...@p...onet.pl

    > Do głowy mi nie przyszło, że niezbyt doświadczony user mógł
    > na swoim komputerze urządzić MicroSoftowi holocaust ;)

    :)))

    > Natomiast OE po "dozbrojeniu" w QuoteFixa staje się całkiem
    > przyzwoitym czytnikiem.

    Po tej, z drugich już ust/klawiatury opinii o OE+uzupełnienie, mam silniejszy
    bodziec do dokonania próby przeproszenia się z OE ;)

    --
    zd.

  • 69. Data: 2004-01-01 13:47:43
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    4...@n...onet.pl,
    Użytkownik <z...@p...onet.pl>:

    > Podejrzewam, że jednak coś pomajsterkowałeś ze swoimi chars-ISO

    Nie, po prostu zwykle nie uzywam diakrytykow na grupach, ale nie wynika to z
    ograniczen technicznych czytnika ani sprzetu, tylko z mojego wyboru.

    > Znaczy się, że zatrudniasz w tym celu osobistą sekretarkę... Musi
    > arystokrata jakiś, aboco?? ;)

    Mysle, ze powyzsze wyjasnia te watpliwosc.

    --
    Robert

  • 70. Data: 2004-01-02 11:16:46
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Kilka minut po 16-tej, chwilę przed napisaniem posta.
    > Ale saldo mam z godziny chyba 8:42.

    No to skąd możesz wiedzieć co jest zaksięgowane ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info