  • 1. Data: 2003-12-23 20:43:00
    Temat: [VW] przelewy wewn. sa on-line czy nie???
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    witam,

    czy przelewy miedzy wlasnymi rachunkami w VW Bank (miedzy kontem e-direct, a
    plus kontem) sa realizowane w trybie on-line (tak jak w mbanku) czy nie?
    jak to wyglada w VW?

    pozdr,
    tomek

  • 2. Data: 2003-12-23 20:43:28
    Temat: Re: [VW] przelewy wewn. sa on-line czy nie???
    Od: "Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    W artykule news:bsa9df$cra$1@atlantis.news.tpi.pl,
    tomek z adresu <s...@S...op.pl> napisał(a):

    > witam,
    >
    > czy przelewy miedzy wlasnymi rachunkami w VW Bank (miedzy kontem
    > e-direct, a plus kontem) sa realizowane w trybie on-line (tak jak w
    > mbanku) czy nie? jak to wyglada w VW?

    Tak.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 3. Data: 2003-12-23 21:15:33
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >czy przelewy miedzy wlasnymi rachunkami w VW Bank (miedzy kontem e-direct, a
    >plus kontem) sa realizowane w trybie on-line (tak jak w mbanku) czy nie?
    >jak to wyglada w VW?
    dzis mialem podobny problem, ale szybciej niz na grupach
    dowiedzialem sie na infolinii VW, poza tym nie chcialem tak drobna
    rzecza zasmiecac grupy :)

    Odpowiedz brzmi: TAK

    Pozdr. swiątecznie.
    Wojtek

  • 4. Data: 2003-12-23 21:49:08
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Odpowiedz brzmi: TAK

    Odpowiedź brzmi: zależy o której godzinie. Spróbuj zrobić taki przelew po
    20:00 w dni robocze oraz w weekend - powodzenia ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-12-23 21:53:29
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Piotr Hołda

    > Tak.

    Jeżeli wyłączyć obsługę karty Elektron, niedziele i święta, noce i sobotnie
    popołudnia - to masz
    rację ;-)

    Bogdan B.

  • 6. Data: 2003-12-23 21:53:33
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bsadc2$4hp$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Odpowiedź brzmi: zależy o której godzinie. Spróbuj zrobić taki
    > przelew po 20:00 w dni robocze oraz w weekend - powodzenia ;-)))

    Widać pytał przed 20 to podali aktualną odpowiedz :))

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-12-23 23:34:14
    Temat: Re: Re: [VW] przelewy wewn. sa on-line czy nie???
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >Odpowiedź brzmi: zależy o której godzinie. Spróbuj zrobić taki przelew po
    >20:00 w dni robocze oraz w weekend - powodzenia ;-)))
    az sprobuje... wiesz, dzis dopiero mi pluskonto zalozyli wiec w dzien
    tylko probowalem... szkoda ze nie dziala tj. w mbanku czy inteligo
    :(((

  • 8. Data: 2003-12-23 23:34:30
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    acha, to znaczy ze mnie oklamali w infolinii :(

  • 9. Data: 2003-12-24 08:08:48
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Bogdan B. z adresu: <b...@h...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr Hołda

    > Jeżeli wyłączyć obsługę karty Elektron, niedziele i święta, noce i
    > sobotnie popołudnia - to masz rację ;-)

    Ani pytanie, ani moja odpowiedź nie dotyczyły karty. Co do niedziel i świąt:
    nie próbowałem. Wtedy odpoczywam :-)

  • 10. Data: 2003-12-24 09:02:00
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Piotr Hołda

    > Ani pytanie, ani moja odpowiedź nie dotyczyły karty. Co do niedziel i świąt:
    > nie próbowałem. Wtedy odpoczywam :-)

    Nie wiadomo czy pytanie dotyczyło karty, było "czy jest tak jak w mBanku".
    Jeżeli ktoś zrobi przelew z Plus Konta na e-direct jako zlecenie zaplanowane
    na dzień X i ma zamiar w tym samym dniu X zrobić zakupy kartą, to będzie
    bardzo rozczarowany.
    W tym przypadku jest "inaczej niż w mBanku".

    Bogdan B.