  • 1. Data: 2003-12-23 19:27:47
    Temat: Karta TOPR
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    Ktoś tu kiedyś dopytywal się o kartę TOPR. Od jakiegoś czasu jest już
    dostępna
    A przy okazji bank dołącza do kilkuset kart bilety na Małysza w
    Zakopanem

    szczegóły na http://www.kartykredytowe.pl/1006766.dhtml

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2003-12-31 10:13:14
    Temat: Re: Karta TOPR
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ktoś tu kiedyś dopytywal się o kartę TOPR. Od jakiegoś czasu jest już
    > dostępna
    > A przy okazji bank dołącza do kilkuset kart bilety na Małysza w
    > Zakopanem

    To ja pytalem :-)
    Ale teraz troche wystraszylem sie ich nowej TOiP. Nie bardzo rozumiem
    dlaczego jak karta lezy sobie spokojnie w domu (a nawet w sejfie), bo nie
    jest uzywana, to trzeba placic za ubezpieczenie, a jak sie ja trzyma w
    portfelu i wszedzie zostawia jej numer, to wtedy ubzepieczenie jest za
    free... A potem jeszcze pomyslame sobie, ze juz calkowicie bez sensu jest,
    ze jest ona rozliczna przez USD. Juz po drugiej stronie Tatr wyjdzie
    zazwyczaj taniej placic byle jakim EC, czy VC z Multi... Oczywiscie
    kompletna porazka w tym zakresie jest karta VC "Bachleda", pomijam kwestie,
    ze patronem tej karty nie jest "wielka nadzieja polskich skokow" tylko jakis
    tam slalomista :-), to jeszcze jadac na narty w Alpy trzeba sie bedzie
    dodatkowo przewalutowywac zupelnie nie wiadomo po co...

    Pozdrawiam, Grzegorz

    PS. Inna sprawa, ze, jak juz pisalem 16 grudnia zlozylem wniosek w i-necie o
    MC NatGeo z Rajfajsena. Do dzisiaj (15 dni) nie dotarl nawet do mnie kurier
    z umowa (a szczerze powidziawszy nawet do mnie nie zadzwonil). Byc moze
    zatem bede skazany na jakas karte z BPH PBK... :-)