  • 1. Data: 2003-12-23 18:34:24
    Temat: KK w mBanku - promocja pamiętacie?
    Od: "Agaska" <ganieszka[ciach]@[ciach]wp.pl>

    Witam

    Pamiętacie może promocję kart KK w mBanku z dnia 28 października z okazji
    500 tys "zadowolonych" klientów?
    Złożyłam wniosek w terminie i już na drugi dzień miałam jego akceptację i
    info, że mam czekać na kontakt agenta. Do 21 listopada parę razy ponaglałam
    agenta przez mLinię. Bezskutecznie. I wyobraźcie sobie moje wielkie
    zdziwienie gdy odbieram tel. 18 grudnia (!!!) i to właśnie pani agent :)
    Dawno się tak nie ubawiłam. Powiedziałam pani, że mnie to już dawno nie
    interesuje i pożyczyłyśmy sobie wesołych świąt. Pani poprosiła bym przez
    mLinię odwołała zlecenie. Odwołam, ale będę działać w ich tempie czyli
    gdzieś pod koniec lutego do nich zadzwonię.

    Pozdrawiam i wesołych Świąt wszystkim życzę
    Agnieszka