  • 1. Data: 2003-12-23 21:23:59
    Temat: [Inteligo] Lista odbiorców
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    Nowa funkcjonalnosc:

    "Lista odbiorców to Twoja podręczna książka adresowa. Dzięki niej będziesz
    mógł wybrać wygodniejszy dla Ciebie sposób wykonania przelewu: albo
    zrealizujesz ustanowioną Płatność, albo zdefiniujesz nowy przelew,
    pobierając dane beneficjenta z Listy odbiorców. "

    http://www.inteligo.pl/InfoSite/nowosci_main_lista_o
    dbiorcow_news.htm

    W zasadzie fajna rzecz. Juz sie przydala, bo odchudziłem sobie liste
    płatności przerzucając do listy odbiorców.
    Wszystko OK, ale kiedy te karty kredytowe, i limit kredytowy?

    Pozdrawiam
    K.

  • 2. Data: 2003-12-24 00:18:58
    Temat: Re: [Inteligo] Lista odbiorców
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    >
    > W zasadzie fajna rzecz. Juz sie przydala, bo odchudziłem sobie liste
    > płatności przerzucając do listy odbiorców.

    To się da przerzucić?
    Trzeba wklepać chyba?

  • 3. Data: 2003-12-24 08:49:46
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Maverick van Hyde" <m...@b...com> napisał w
    wiadomości news:bsaboo$99v$1@absinth.dialog.net.pl...

> [...]
    > zrealizujesz ustanowioną Płatność, albo zdefiniujesz nowy przelew,
    > pobierając dane beneficjenta z Listy odbiorców. "

    Hmmmm.... No a ja nie tak to sobie wyobrażałem... :-/

    Raczej myślałem o płatności potwierdzanej kodem. Teraz czegoś takiego nie
    zrobię przez IVR ani przez WAP...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 4. Data: 2003-12-24 18:11:02
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >Nowa funkcjonalnosc: >Lista odbiorców >

    Niewątpliwie kolejne udogodnienie dla ludzi luiących wygodę i szybki dostep do
    danych. Nie zastąpi to jednak chyba kolejnych konkretnych działań banku
    Inteligo, który chyba zaczyna nam trochę mydlić oczy tymi "ulepszeniami" nie
    mając w swojej ofercie tak oczywistych dzisiaj produktów, jakimi są karty
    kredytowe i limity debetowe. Limit na poziomie 2000zl to żenada. Może coś
    wiecie na ten temat?
    Z pozdrowieniami
    SAS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2003-12-25 11:50:21
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik sas napisał:

> [...]
    > kredytowe i limity debetowe. Limit na poziomie 2000zl to żenada. Może coś

    Spoko. 500 zl calkiem niedawno, teraz 2000. Czyli przyspieszylo im sie
    mocno. Stawiam na to, ze w I kwartale beda linie kredytowe i wieksze
    debety. No i pewnie kredytowka.

    Bartol

  • 6. Data: 2003-12-29 19:53:42
    Od: "sas" <s...@p...pl>

> [...]
    >
    >Spoko. 500 zl calkiem niedawno, teraz 2000. Czyli przyspieszylo im sie
    >mocno. Stawiam na to, ze w I kwartale beda linie kredytowe i wieksze

    Bartol, trzymam z Tobą kciuki za to, aby przyspieszyli włśnie w takim tempie.
    Przyznasz, że to długo trwa? Pouciekaliśmy przecież do wirtualnych banków,
    które mają nam usprawnić i ułatwić życie. W dzisiejszych czasach jednak takie
    produkty jak KK, czy możliwość skorzystania czasami z dobrej pożyczki we
    własnym koncie to standard. A oni zwlekają z tym strasznie. No cóż, mamy
    ciekawe czasy i tylko patrzeć, jak konkurencja - już ta z krajów unijnych -
    zacznie im podbierać wirtualnych klientów.
    Z poświątecznymi pozdrowieniami.

  • 7. Data: 2003-12-29 21:09:08
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

    sas <s...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > produkty jak KK, czy możliwość skorzystania czasami z dobrej pożyczki we
    Oby tylko zasady ich przyznawania pozostały tak "przyjazne i szybkie" jak to
    ma miejsce obecnie przy przyznawaniu debetu:)

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl