  • 1. Data: 2003-12-23 19:51:18
    Temat: mbank - dlugi czas realizacji? ;-)
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    na stronie:
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _2113.html#4667

    ostatnie zdanie brzmi:
    "Przypominamy, że 30 grudnia jest ostatnim terminem składania zleceń
    ZUS w 2003 r. Zlecenia przesłane po tym terminie zostana zrealizowanwe
    2 grudnia 2004 r."

    rok to troche dlugo na zrealizowanie zlecenia, nie? ;-))))

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2003-12-24 18:15:45
    Temat: Re: mbank - dlugi czas realizacji? ;-)
    Od: "sas" <s...@p...pl>

> [...]
    >2 grudnia 2004 r."
    >
    >rok to troche dlugo na zrealizowanie zlecenia, nie? ;-))))

    PRZECIEZ W TYM BANKU TO STANDARD! ONI ze wszystkim i ze wszystkimi tak
    postepują. Ledwie z trudem po 3 miesiącach przeszedłem koszmar otwarcia konta
    a juz mam szczerze dość tego kuriozum i pozwolę sobie przejść procedurę
    zamknięcia, bo nabrałem się niemożebnie. Potwierdza się jednak stwierdzenie,
    że tanie mięso psy jedzą. Ludzie lecą na bezpłatne konta jak lep na muchy a tu
    jaka cena taka i jakość. Coś strasznego.
    Z pozdrowieniami
    SAS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-12-25 06:11:49
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    a tu
    > jaka cena taka i jakość. Coś strasznego.
    No wybacz chciałeś mieć konto w banku internetowym to musisz cierpieć , ja z
    góry założyłem ze będę cierpiał więc jestem zadowolony ;)

    Pozdr.

  • 4. Data: 2003-12-25 10:18:10
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    > No wybacz chciałeś mieć konto w banku internetowym to musisz cierpieć , ja
    > góry założyłem ze będę cierpiał więc jestem zadowolony ;)

    czy to aby nie nazywa sie masochizmem ?

  • 5. Data: 2003-12-25 20:40:06
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Wed, 24 Dec 2003 19:15:45 +0100, na pl.biznes.banki, sas napisał(a):

    > PRZECIEZ W TYM BANKU TO STANDARD! ONI ze wszystkim i ze wszystkimi tak
    > postepują.

    Odnoszę wrażenie, że nigdy wcześniej nie miałeś z bankami do czynienia.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 6. Data: 2003-12-26 10:35:25
    Temat: Re[2]: mbank - dlugi czas realizacji? ;-)
    Od: RAdek <r...@b...emarketing.pl>

    Witaj sas,

    W Twoim liście datowanym 24 grudnia 2003 (19:15:45) można przeczytać:

    s> PRZECIEZ W TYM BANKU TO STANDARD! ONI ze wszystkim i ze wszystkimi tak
    s> postepują. Ledwie z trudem po 3 miesiącach przeszedłem koszmar otwarcia konta
    s> a juz mam szczerze dość tego kuriozum i pozwolę sobie przejść procedurę
    s> zamknięcia, bo nabrałem się niemożebnie. Potwierdza się jednak stwierdzenie,
    s> że tanie mięso psy jedzą. Ludzie lecą na bezpłatne konta jak lep na muchy a tu
    s> jaka cena taka i jakość. Coś strasznego.

    Stary, płyta ci się zacina. Kilka wątków niżej pisałeś to samo.
    BTW. Gdzie masz teraz konto?

    --
    Pozdrowienia,
    RAdek

  • 7. Data: 2003-12-26 12:19:58
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > czy to aby nie nazywa sie masochizmem ?
    Jak zwał tak zwał , ważne aby klient był zadowolnony ,nie ??

    Pozdr.

  • 8. Data: 2003-12-27 07:35:58
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Feanor" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak zwał tak zwał , ważne aby klient był zadowolnony ,nie ??

    No to niech bedzie: dewiacja!!!