  • 31. Data: 2008-01-24 01:28:24
    Temat: Re: dlug na karcie kredytowej za granica - pytanie
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    swen wrote:

    > Ukradziono?! Formalnie!!! A skad taki wyrok?

    Logika. Pożyczyłem, nie oddałem i nie chcę oddać = ukradłem. Jak chcesz
    to inaczej nazwać? Słucham. Nie jako prawnik, bankier, ale jako człowiek.

    > Juz wiesz, ze "on" ukradl?

    Ja napisałem, że "on"? Wskaż miejsce. Napisałem *bezosobowo*. Jak widać
    są wśród nas analfabeci, którzy nie potarfią czytać, a odpowiadają
    emocjonalnie na teksty, ktorych nie zrozumieli. ;-P

    Coz, jak widac sa wsrod nas jasnowidzowie, ktorzy
    > juz wybiegli w przyszlosc i widzieli "go" na lawie oskarzonych o kradziez i
    > zapadajacy wyrok...

    Napisałeś "jak widać". Gdzie Ty ich widzisz? A głosy też słyszysz?

    > Jak widac spora czesc osob w Polsce ma pedy moralizatorsko-skazujace.

    Ty to masz wzrok normalnie. Wszystko widzisz.

    > Szkoda tylko, ze milcza jak banki kradna...

    Co masz na myśli? Możesz rozwinąć?

    > Jak narazie to ow bohater watku niesplacil pozyczki co absolutnie nie jest
    > rownoznaczne z kradzieza.

    Nie spłacił i *nie zamierza*. Wiesz co to jest działanie w złej wierze?

    > Naprawde polecam troche ostroznosci w wydawania wyrokow...

    Dziękuję za cenne wskazówki. Zastosuję się, gdy będę wydawał wyrok. :-P

    --

    Pozdrowienia

  • 32. Data: 2008-01-24 08:50:22
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    swen pisze:
    > WitCha napisał:
    > .
    >
    > przeszukaj google pod haslem "bankruptcy" - to wylada jak plaga...
    > Kiedys nie sprzedawano sie tak latwo, bankructwo oglaszalo sie przy
    > dlugach siegajacych 200 i wiecej tysiecy funtow, dzis 25-cio latkowie
    > oglaszaja bankructwo przy 15 000.....

    Za dużo teraz takich, którzy stosują zasadę: żyj, szalej i nie pytaj co
    dalej...

    K.

  • 33. Data: 2008-01-24 09:25:25
    Od: " Robert" <r...@W...gazeta.pl>

    f...@g...com napisał(a):

    > Witam wszystkich!
    >
    > Moj znajomy wrocil jakis czas temu z Anglii. Tam zostal mu dlug na
    > karcie kredytowej (kilka tys funtow).
    > Oczywiscie odsetki caly czas rosna, a on olal calkowicie uregulowanie
    > tego zadluzenia, bo jest przekonany, =ze bank londynski nie bedzie w
    > stanie go namierzyc, bo nie podawal zadnego adresu w Polsce.

    Niech sie lepiej zbiera kase. Namierzenie goscia to kwestia czasu.
    Jesli mial karte to pewnie mial i konto. Aby dostac konto trzeba podac
    paszport, to samo przy komorce etc. Podawal adres do korespondencji w UK, wiec
    zapewne wynajmowal mieszkanie, mial komorke. Jesli choc raz splacil karte z
    konta link juz jest. Dodatkowo jesli karta placil za media tez to maja.
    Anglicy maja bardzo dobra wymiane info o dluznikach, a policja angielska nie
    ma problemu z dostepem do danych.
    Zapewne jego dane juz trafily do agencji sciagania dlugow, a tam juz tez
    pracuja Polacy.

    Inna sprawa jest reputacja. Robienie wala na kilka tys funtow i skopanie sobie
    historii kredytowej i narazenie sie na konsekwencje prawne to glupota do
    szescianu. Mozna to porownac do falszowania legitymacji szkolnej, aby z ulgi
    na dojazdy skorzystac.

  • 34. Data: 2008-01-24 16:39:18
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    Czy ktoś z Was orientuje się może jak wygląda ściągnie długu w takiej
    sytuacji?

    W znanym mi przypadku nie wygląda w ogóle.

    marekz

  • 35. Data: 2008-01-24 17:41:40
    Od: " Robert" <r...@W...gazeta.pl>

    glory and wonderfulness of the dying love of Christ;
    and some with the sufficiency and preciousness of His blood, as offered
    to make an atonement for sin; and others with the value and glory of His
    obedience and righteousness. In some the excellency and loveliness of
    Christ, chiefly engages their thoughts; in some His divinity, that He is
    indeed the Son of the living God; and in others, the excellency of the
    way of salvation by Christ, and the suitableness of it to their
    necessities.

    Some have an apprehension of these things so given, that it seems more
    natural to them to express it by sight or discovery, others think what
    they experience is better expressed by the realizing conviction, or a
    lively or feeling sense of heart; meaning, as I suppose, no other
    difference but what is merely circumstantial or gradual.

    There is, often, in the mind, some particular text of Scripture, holding
    forth some evangelical ground of consolation; sometimes a multitude of
    texts, gracious invitations and promises flowing in one after another,
    filling the soul more and more with comfort and satisfaction. Comfort is
    first given to some, while reading some portion of Scripture; but in
    some it is attended with no particular Scripture at all, either in
    reading or meditation. In some, many divine things seem to be discovered
    to the soul as it were at once; others have their minds especially
    fixing on some one thing at first, and afterwards a sense is given of
    others; in some with a swifter, and others a slower succession, and
    sometimes with interruptions of much darkness.

    The way that grace seems sometimes first to appear, after legal
    humiliation, is in earnest longings of soul after God and Christ: to
    know God, to love Him, to be humble before Him, to have communion with
    Christ i

  • 36. Data: 2008-01-24 18:15:15
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    influence on their bodies, and given
    disturbance to animal nature. The awful apprehensions persons have had
    of their misery, have for the most part been increasing, the nearer they
    have approached to deliverance; though they often pass through many
    changes and alterations in the frame and circumstances of their minds.
    Sometimes they think themselves wholly senseless, and fear that the
    Spirit of God has left them, and that they are given up to judicial
    hardness; yet they appear very deeply exercised about that fear, and are
    in great earnest to obtain convictions again.

    Together with those fears, and that exercise of mind which is rational,
    and which they have just ground for, they have often suffered many
    needless distresses of thought, in which Satan probably has a great
    hand, to entangle them, and block up their way. Sometimes the distemper
    of melancholy has been evidently mixed; of which, when it happens, the
    tempter seems to take great advantage, and puts an unhappy bar in the
    way of any good effect. One kn

  • 37. Data: 2008-01-24 18:22:27
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    as low as we are, as the meanest folk, as infants, and as
    the beasts.

    104. When our passion leads us to do something, we forget our duty; for
    example, we like a book and read it, when we ought to be doing something
    else. Now, to remind ourselves of our duty, we must set ourselves a task we
    dislike; we then plead that we have something else to do and by this means
    remember our duty.

    105. How difficult it is to submit anything to the judgement of another,
    without prejudicing his judgement by the manner in which we submit it! If we
    say, "I think it beautiful," "I think it obscure," or the like, we either
    entice the imagination into that view, or irritate it to the contrary. It is
    better to say nothing; and then the other judges according to what really
    is, that is to say, according as it then is and according as the other
    circumstances, not of our making, have placed it. But we at least shall have
    added nothing, unless it be that silence also produces an effect, according
    to the turn and the interpretation which the other will be disposed to give
    it, or as he will guess it from gestures or countenance, or from the tone of
    the voice, if he is a physiognomist. So difficult is it not to upset a
    judgement from its natural place, or,

  • 38. Data: 2008-01-29 19:06:15
    Od: Krzysztof Mlynarski <k...@W...security.pl>

    f...@g...com pisze:
    > Witam wszystkich!
    >
    > Mój znajomy wrocil jakis czas temu z Anglii. Tam został mu dług na
    > karcie kredytowej (kilka tys funtów).
    > Oczywiscie odsetki cały czas rosna, a on olał całkowicie uregulowanie
    > tego zadłużenia, bo jest przekonany, że bank londyński nie będzie w
    > stanie go namierzyć, bo nie podawał żadnego adresu w Polsce.
    > Czy ktoś z Was orientuje się może jak wygląda ściągnie długu w takiej
    > sytuacji?

    To znaczy.. zwykły złodziej?!? Brawo!!! :(

    Cóż.. odsetki będą sobie rosły, w pewnym momencie bank rozpocznie
    ściganie i w najlepszym przypadku będzie miał poważne problemy plus
    odsetki. W najgorszym - pudło.

    Słowem, niech chłopak przestanie cwaniaczyć i po prostu spłaci kredyt.

    Swoją drogą, dziwić się, że potem w cywilizowanych krajach Polaków uważa
    się za złodziei. Takie gnoje wyrabiają nam opinię. :(( Potem uczciwi
    ludzie będą mieli kłopoty przez takiego palanta - np. wprowadzą
    ograniczenia dla Polaków, czy dodatkowe wymogi przy zakładaniu kont itd.

    -K.

  • 39. Data: 2008-01-29 20:20:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Mlynarski napisał(a):
    > Cóż.. odsetki będą sobie rosły, w pewnym momencie bank rozpocznie
    > ściganie i w najlepszym przypadku będzie miał poważne problemy plus
    > odsetki. W najgorszym - pudło.

    Do "pudla" to sie czesto nie idzie nawet za milionwe przekrety.

> [...]
    > ludzie będą mieli kłopoty przez takiego palanta - np. wprowadzą
    > ograniczenia dla Polaków, czy dodatkowe wymogi przy zakładaniu kont itd.

    Jednostka nie zmieni negatywnej opini, jaka o nas uksztaltowala sie w
    swiecie na przestrzeni WIELU lat.

    --
    Mithos

  • 40. Data: 2008-01-30 03:16:24
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Krzysztof Mlynarski" <k...@W...security.pl> napisał w
    wiadomości news:fnntqp$lh$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To znaczy.. zwykły złodziej?!? Brawo!!! :(

    Juz wydales wyrok? Brawo, byl sad, zostal oskarzony.. tak? Bo jesli nie to
    malolat jestes i ignorant ktory kompletnego pojecia nie ma o swiecie.
    A wiesz, ze TY tez jestes ZLODZIEJEM!!! Jak chcesz, to moge ci to udowodnic
    w kazdym sadzie...

    > Cóż.. odsetki będą sobie rosły, w pewnym momencie bank rozpocznie ściganie
    > i w najlepszym przypadku będzie miał poważne problemy plus odsetki. W
    > najgorszym - pudło.

    Chyba dla ciebie, ze szkalowanie...
    Zastanow sie co piszesz, jak masz blade pojecie rodem z filmow made in
    holywud to wroc do filmow...a nie kompromituj sie na grupie.

    > Słowem, niech chłopak przestanie cwaniaczyć i po prostu spłaci kredyt.

    Skad wiesz, ze cwaniaczy? Jasnowidz? A chocby nawet i tak bylo, to co nie
    wolno mu? Prawo Polskie czy Angielskie zakazuje cwaniaczenia? Poza tym jak
    dobrze pamietam pierwszy post, autor pyta o porade a nie publiczne
    nawolywanie do samobiczowania.

> [...]
    > ludzie będą mieli kłopoty przez takiego palanta - np. wprowadzą
    > ograniczenia dla Polaków, czy dodatkowe wymogi przy zakładaniu kont itd.

    Po pierwsze, to polacy tobie podobni powinni sie naumiec CZYTAC ZE
    ZROZUMIENIEM - ta grupa nie jest o oskarzeniach na wyrost jak rowniez nie
    jest moralizatorska grupa. Inaczej faktycznie opinia o takich jak ty
    polakach bedzie kiepska, ze to niedojdy ktore nie potrafia myslec...
    Po drugie, ograniczen nik nie wprowadzi, bo jak bys byl troche madrzejszy,
    to bys poszukal sobie na internecie, ze byla by to dyskryminacjia konkretnej
    nacji. Ale ty jestes mONdry bo widziales to na filmie amerykanskim...
    Po trzecie - patrz punkt "po drugie".

    Wiecej mysl czlowieku a nie kompromituj sie publicznie.