  • 1. Data: 2008-01-22 22:27:36
    Temat: [mBank] Problem z hasłami jednorazowymi
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    Chciałem przed chwilą przelać pieniądze z ekonta na Emaxa Plusa i co się
    okazuje? System nie może mi wysłać sms-a na telefon z hasłem do
    potwierdzenia operacji. Pierwszy raz mi się coś takiego zdarza. Co to może
    być, czy to tylko chwilowe błędy czy już tak będzie? Może ktoś miał podobny
    problem?

  • 2. Data: 2008-01-22 22:43:29
    Temat: Re: Problem z hasłami jednorazowymi
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Sty, 22:27, "SERG" <m...@p...fm> wrote:
> [...]
    > być, czy to tylko chwilowe błędy czy już tak będzie? Może ktoś miał podobny

    W ramach wlasnego rachunku potzrebujesz autoryzacji????
    Czy piszesz o potwierdzeniu zalozenia przelewu zdefiniowanego?

  • 3. Data: 2008-01-22 22:47:24
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    W ramach własnego rachunku.

  • 4. Data: 2008-01-22 23:14:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Sty, 22:47, "SERG" <m...@p...fm> wrote:
    > W ramach własnego rachunku.

    przeciez do tego nie potrzeba sms, jesli juz raz zdefiniowales
    przelew. Moze usilowales zalozyc drugi przelew nie kasujac juz
    istniejacego?

  • 5. Data: 2008-01-23 05:25:07
    Temat: Re: [mBank] Problem z hasłami jednorazowymi
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "SERG" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > potwierdzenia operacji. Pierwszy raz mi się coś takiego zdarza. Co to może
    > być, czy to tylko chwilowe błędy czy już tak będzie? Może ktoś miał

    zdarzylo mi sie tak ze 3 x. widac bardzo rzadko moze sie cos takiego
    zdarzyc.

  • 6. Data: 2008-01-23 11:37:26
    Od: "Meehoo" <m...@B...pl>

    krzysztofsf wrote:

    > przeciez do tego nie potrzeba sms, jesli juz raz zdefiniowales
    > przelew. Moze usilowales zalozyc drugi przelew nie kasujac juz
    > istniejacego?

    A gdzie napisał że ma zdefiniowany przelew?

    --
    Meehoo

  • 7. Data: 2008-01-23 12:04:19
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 15:14:31 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):
    > przeciez do tego nie potrzeba sms, jesli juz raz zdefiniowales
    > przelew. Moze usilowales zalozyc drugi przelew nie kasujac juz
    > istniejacego?

    Żeby pieniądze na emaxPlus były bezpieczne, trzeba założyć przelew przelać
    pieniądze i potem go skasować...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 8. Data: 2008-01-23 12:19:45
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 15:14:31 -0800, krzysztofsf napisał(a):

    > przeciez do tego nie potrzeba sms, jesli juz raz zdefiniowales
    > przelew. Moze usilowales zalozyc drugi przelew nie kasujac juz
    > istniejacego?

    A dlaczego nie można drugiego? A nie pomyliłeś kieruku przesyłania: tu
    jest z eKonta na eMax+.

  • 9. Data: 2008-01-23 16:14:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Sty, 12:04, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Żeby pieniądze na emaxPlus były bezpieczne, trzeba założyć przelew przelać
    > pieniądze i potem go skasować...

    No to niech pisze precyzyjnie - sms do tworzenia przelewu
    zdefiniowanego na emaxPlus.

    Ech, znowu ta paranoja z brakiem listy odbiorcow i podzialu przelewow
    na zaufane i niezaufane.

  • 10. Data: 2008-01-23 22:26:17
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 23:27:36 +0100, SERG napisał(a):

> [...]
    > być, czy to tylko chwilowe błędy czy już tak będzie? Może ktoś miał podobny

    Dzisiaj wieczorem czekałem dobrze ponad godzinę na SMSa z hasłem
    jednorazowym z mBanku.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof