  • 1. Data: 2008-01-22 18:58:16
    Temat: W sam raz na spotkania biznesowe :)
    Od: Tomasz Oparowicz <t...@g...com>

    Witam, chciałem pokazać wam kilka interesujących projektów
    artystycznych i poprosić was... Ludzi z zupełnie innej branży o
    ocenę.

    Robimy takie pokazy na spotkaniach biznesowych. Ale nie wiemy jak
    ludzie reagują na 'golizne' spotkałem się kiedyś z takim
    komentarzem... więc pytam was. Tu i teraz :)

    http://sao.art.pl
    http://bodypainting.sao.art.pl

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-01-22 19:19:35
    Temat: Re: W sam raz na spotkania biznesowe :)
    Od: "m.mika" <m...@t...pl>

    przestań frajerze spamować,
    na grupie o samochodach też byłeś

  • 3. Data: 2008-01-22 20:09:26
    Od: Tomasz Oparowicz <t...@g...com>

    On 22 Sty, 20:19, "m.mika" <m...@t...pl> wrote:
    > przestań frajerze spamować,
    > na grupie o samochodach też byłeś

    hmmm... jak ktoś ma pytania to spam jest ?

  • 4. Data: 2008-01-22 20:30:36
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 22 Jan 2008 12:09:26 -0800 (PST), Tomasz Oparowicz wrote:

    > hmmm... jak ktoś ma pytania to spam jest ?

    Jeśli zapyta na niewłaściwej grupie to jest to spam.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2008-01-22 21:20:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message

    > Jeśli zapyta na niewłaściwej grupie to jest to spam.

    Tak tylko w kwestii formalnej... Kiedy sie zmienila definicja spamu?
    Ja sie uczylem takiej http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl

    MK

  • 6. Data: 2008-01-22 21:29:49
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 12:09:26 -0800 (PST), Tomasz Oparowicz napisał(a):
    > hmmm... jak ktoś ma pytania to spam jest ?

    Jak ktoś włazi na wszystkie możliwe grupy i próbuje wcisnąć URL do strony
    reklamującej cośtam równocześnie udając że to normalny artykuł pisany przez
    osobę "niezależną", to jest to spam. A już na pewno wywołuje niesmak - mimo
    miłego niby tematu ;)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 7. Data: 2008-01-22 21:33:05
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 22:20:46 +0100,
    osoba podpisana: MK <m...@i...pl>
    napisała:
    > "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message

    > Tak tylko w kwestii formalnej... Kiedy sie zmienila definicja spamu?
    > Ja sie uczylem takiej http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl

    A mi bardziej podoba się taka:
    http://www.nospam-pl.net/spam.php

    KJ

    > MK

    Keyboard error press F1 continue

  • 8. Data: 2008-01-23 04:06:30
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 22-01-2008 o 19:58:16 Tomasz Oparowicz <t...@g...com>
    napisał(a):
    > Witam, chciałem pokazać wam kilka interesujących projektów
    > artystycznych i poprosić was... Ludzi z zupełnie innej branży o
    > ocenę.
    >
    > Robimy takie pokazy na spotkaniach biznesowych.
    (...)

    Jak dla mnie - żenada i niewarte polecenia. W dodatku podchodzi pod
    kradzież - bo każdy spamer to złodziej.
    Nie polecam.
    pwz