  • 1. Data: 2008-01-22 17:02:09
    Temat: problem z kredytem samochodowym w Lukasie
    Od: kris <k...@g...com>

    Witam,

    Po ciezkich bojach myslalem, ze Lukas juz mnie niczym nie zaskoczy a
    tu przed przelaniem kredytu kolejna niespodzianka. A mianowicie
    Lukasowi nie podoba sie, ze w polisie AC jest informacja o tym, że
    udzial wlasny w szkodzie wynosi 0PLN. OK moge to zrozumiec tylko
    dlaczego w ciagu ostatnich 3 tygodni zalatwiania wszystkich
    formalnosci nikt nie poinformowal mnie, ze taka opcja polisy jest dla
    banku nie do zaakceptowania? Wielokrotnie pytalem jaka police AC mam
    wykupic, pytalem na infolinii, w oddziale gdzie podpisywalem umowe
    kredytowa i nikt o tym nie wspomnial. teraz jak juz wykupilem polise
    to bank mowi, ze jest zla.
    I co ja mam teraz zrobic? Moge zdodyfikowac polise? moge ja
    wypowiedziec i podpisac nowa? No pewnie jest taka opcja tylko ze to
    znowu strata mojego czasu, pieniedzy i nerw. Musze auto odebrac jak
    najszybciej a tu same schody stawiane przez bank. Ja rozumiem, ze
    procedura jest skomplikowana ale chcialbym uzyskac na poczatku
    rzetelna informacje co mam dostarczyc itp a nie dowiaduje sie po
    fakcie, ze cos powinno byc inaczej. Generalnie od poczatku byly
    problemy ale jestem osoba cierpliwa i wyrozumiala no ale teraz to juz
    przesadzili.

    Czy bank moze w taki sposob postepowac? W jaki sposob moge sie bronic
    przez takim zachowaniem/traktowaniem? jakie mam prawa jako klient? Co
    w przypadku gdy zrezygnuje z tego kredytu? Bank podpisal ze mna umowe,
    wyslal promese do wlasciciela pojazu, ze udzieli mi kredytu. Jak to
    wszystko mozna odkrecic? Ja swoja czesc wplacilem juz dawno
    wlascicielowi, auto jest przerejestrowane na mnie ale stoi u
    wlasciciela i czeka na wplyniecie gotowki z kredytu.

    Generalnie nie polecam Lukasam, oprocentowanie maja owszem calkiem
    atrakcyjne ale obsluga klienta i obieg informacji/procedury kredytowe
    sa fatalne.

    Pozdrawiam
    Kris

  • 2. Data: 2008-01-22 17:31:14
    Temat: Re: problem z kredytem samochodowym w Lukasie
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Jan 2008 09:02:09 -0800 (PST), kris <k...@g...com>
    wklepał(-a):

> [...]
    >wypowiedziec i podpisac nowa? No pewnie jest taka opcja tylko ze to
    >znowu strata mojego czasu, pieniedzy i nerw. Musze auto odebrac jak

    Kontaktujesz się z agentem czy idziesz do odpowiedniej placówki i mówisz, że
    chcesz zmienić warunki (aneks). Zapewne dostaniesz częściowy zwrot składki, bo
    za zniesienie udziału własnego składka jest podwyższana.