  • 1. Data: 2008-01-22 19:05:30
    Temat: problem z lloyds
    Od: d...@v...pl

    mam problem z karta visa debet card zagubiłem ją i w zaden sposob nie
    moge sprawdzic stanu swojego konto ani przez phone bank ani internet
    co mam zrobic moze ktos ma jakis namiar na polskiego konsultanta boje
    sie ze mam debet jesli to jest mozliwe na tej karcie nie wiem czy mam
    wrcic do anglii i zalatwic ta sprawe wiem ze nie moglem wyplacic po
    czasie w polsce zadnych pieniedzy z konta niewiem co robic prosze o
    pomoc boje sie ze narosna mi gigantyczne odsetki

  • 2. Data: 2008-01-22 20:07:55
    Temat: Re: problem z lloyds
    Od: "Wazooon" <a...@a...pl>

    Użytkownik <d...@v...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    mam problem z karta visa debet card (cut)
    Jak nie masz karty to phonebank odpada.
    Ale mozesz zadzwonic na 00 800 5569 5569 (bezplatnie ze stacjonarki w
    Polsce)
    Popros o przelaczenie do Twojego oddzialu i tam zadadza Ci kilka pytan bez
    karty i podadza stan konta i pomoga z czym tam jeszcze bedziesz miec
    problem.

    Pozdr,
    Wazooon.

  • 3. Data: 2008-01-22 20:35:06
    Od: "Wazooon" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Wazooon" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jak nie masz karty to phonebank odpada.
    W sumie to zle napisalem, nie odpada ale polaczenie sporo kosztuje. A z
    numeru na polski serwis jest za free.

    Pozdr.