  • 41. Data: 2008-01-30 09:02:57
    Temat: Re: dlug na karcie kredytowej za granica - pytanie
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Wed, 30 Jan 2008 03:16:24 GMT, swen napisał(a):

    > Juz wydales wyrok? Brawo, byl sad, zostal oskarzony.. tak?

    To złodziejem zostaje się dopiero po wyroku sądu i wcześniejszym złapaniu
    delikwenta? Ciekawe. Psychiatrą nie jestem, a jednak spokojnie stwierdzam,
    że jesteś przygłupem.

    > nacji. Ale ty jestes mONdry bo widziales to na filmie amerykanskim...

    A czemu tak specjalnie zaznaczasz błędną pisownię? Zwykle tego nie robisz,
    a stale niemiłosiernie kaleczysz język polski.

    > Wiecej mysl czlowieku a nie kompromituj sie publicznie.

    Żebyś tak odniósł to do siebie...

    AK

  • 42. Data: 2008-01-30 10:47:31
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    swen wrote:

    > Po pierwsze, to polacy tobie podobni powinni sie naumiec CZYTAC ZE
    > ZROZUMIENIEM

    Powinni też nauczyć się pisać bez błędów. :-P

    Co do czytania, to mam nadzieję, że już zrozumiałeś moje poprzednie
    posty w tym wątku? Bo ostatnio byliśmy na etapie Twojego braku
    zrozumienia. Teraz przyczepiłeś się do kogoś innego.

    > Wiecej mysl czlowieku a nie kompromituj sie publicznie.

    Stań przed lustrem i sobie to powiedz.
    EOT. Więcej wiadomości od Ciebie już nie przeczytam, bo szkoda czasu.

    --

    Pozdrowienia

  • 43. Data: 2008-01-30 23:09:01
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <b...@s...org> napisał w wiadomości

    > To złodziejem zostaje się dopiero po wyroku sądu i wcześniejszym złapaniu
    > delikwenta?

    Do puty sad go nie oskarzy jest niewinny! Mozesz sie z tym nie zgadzac,
    mozesz srac stojac na glowie, ale tego nie zmienisz. nie tobie oceniac kto
    jest zlodziej a kto nie, bo za przeroszeniem, parda - gowno wiesz o calej
    sytuacji poza jednym pytaniem "co robic".

    > Ciekawe. Psychiatrą nie jestem, a jednak spokojnie stwierdzam,
    > że jesteś przygłupem.

    To co myslisz na moj temat, mam gleboko.. wiesz gdzie:)
    Fakt jest jednak taki, ze to ty kompromitujesz sie wydajac wlasne wyroki
    skazujace niemajac pojecia o czym piszesz.
    Czy wiesz juz gdzie sie kompromitujesz?

    > A czemu tak specjalnie zaznaczasz błędną pisownię? Zwykle tego nie robisz,
    > a stale niemiłosiernie kaleczysz język polski.

    Bo taki kaprys mialem.

    > Żebyś tak odniósł to do siebie...

    Masz cos merytorycznego w koncu do powiedzenia, czy zostaly ci inwektywy?

  • 44. Data: 2008-01-30 23:13:24
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "WitCha" <c...@d...vito> napisał w wiadomości

    > Powinni też nauczyć się pisać bez błędów. :-P

    Prosze to zostawic mojej ocenie, gdzie moge a gdzie nie, pisac z bledami i
    dlaczego tak a nie inczej.

    > Co do czytania, to mam nadzieję, że już zrozumiałeś moje poprzednie posty
    > w tym wątku? Bo ostatnio byliśmy na etapie Twojego braku zrozumienia.
    > Teraz przyczepiłeś się do kogoś innego.

    Nie bardz rozumiem gdzie?

    > Stań przed lustrem i sobie to powiedz.
    > EOT. Więcej wiadomości od Ciebie już nie przeczytam, bo szkoda czasu.

    Coz, nie zmuszam. Malo, jest takie narzedzie, gdzie mozna danego usera
    odchaczyc i nie bedziesz wiecej widziec jego postow:) masz 100% prawa z tego
    skorzystac:)

  • 45. Data: 2008-01-31 07:44:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-30, swen <n...@n...com> wrote:

> [...]
    > jest zlodziej a kto nie, bo za przeroszeniem, parda - gowno wiesz o calej
    > sytuacji poza jednym pytaniem "co robic".

    Ok. Dopóki nie będzie prawomocnego wyroku sądu w konkretnej sprawie, NIE MASZ
    prawa pisać, że banki w Polsce okradają, zdzierają i oszukują. Nie masz też
    prawa pomawiać tych instytucji w żaden sposób tak jak to robiłeś dotychczas
    na grupie. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 46. Data: 2008-01-31 12:44:40
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > też
    > prawa pomawiać tych instytucji w żaden sposób tak jak to robiłeś

    Nie zgodze sie z tym, bo banki tworza sobie prawo! Majac pozycie tak silna
    jaka ma bank mozna doslownie wszystko. Nawet zrobic prawo o dziedziczeniu
    dlugu co prowadzi do niewolnictwa.
    Tak, wiec banki sa niejako juz z definicji instytucjiami zlodziejskimi
    nastawionymi na jak najwieksze wydymanie kazdego klienta -oczywiscie- w
    swietle prawa jakie same sobie stworzyly.
    Przypomne, ze jeszcze 200 lat temu lichwa byla karana smiercia przez
    wszystkie religie na swiecie!
    Dzis jest calkowicie legalna, i co zgroza akceptowalna!!! Czyli sami ludzie
    chca byc obdzierani przez lichwe...
    W przypadku tego jegomoscia z pierwszego postu nie wiemy co i jak, on prawa
    nie tworzy, on jedynie pyta co moze zrobic w takiej sytuacji i na pewno nie
    chodzi mu o oceny moralizatorskie.

  • 47. Data: 2008-01-31 13:22:24
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Nie zgodze sie z tym, ...

    Co z tym lustrem? Nic nie widzisz? może to pomoże:
    http://www.hipernet24.pl/prodinfo.php?item_id=5538 ? ;P

    > W przypadku tego jegomoscia z pierwszego postu nie wiemy co i jak

    Kto nie chce przyjąć do wiadomości, ten udaje ze nie wie. ;P
    "on olał całkowicie uregulowanie tego zadłużenia, bo jest przekonany,
    że bank londyński nie będzie wstanie go namierzyć"

  • 48. Data: 2008-01-31 13:57:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-31, swen <n...@n...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > jaka ma bank mozna doslownie wszystko. Nawet zrobic prawo o dziedziczeniu

    Pomówienia i oszczestwa i to bez cienia dowodu. Zastosujesz swoje własne
    reguły do siebie i przestaniesz pomawiać, czy może jesteś jak ten Kali
    i Tobie wolno, a innym już nie? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 49. Data: 2008-02-11 04:41:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mithos pisze:

    > Autor watku postawil teze, ze bank nie zna adresu owej osoby. Dlatego
    > tez nie mozna stwierdzic, gdzie ona mieszka i/czy posiada jakikolwiek
    > majatek. A zidentyfikowac kogos na podstawie samego imienia i nazwiska
    > bedzie dosyc ciezko.

    Sprzedadzą dług Krukowi, a oni zaczną nękać wszystkich o takim samym
    imieniu i nazwisku ;)