  • 1. Data: 2008-01-22 14:33:26
    Temat: Pewien czat z mlinią mbank
    Od: "rw" <r...@p...onet.pl>

    Witam, dlaczego ile razy o cos pytam mlinie, albo mczat..nigdy nie uzyskam
    odpowiedzi...jedynie na Was drodzy internauci mogę liczyć..moze i tym razem
    pomozecie.

    Pozdrawiam

    Wiesiek

    PS. A tu zapis mojej rozmowy..dobrze, że kończyłem..bo juz zaczynałem się
    denerwować :)...wiem uniosłem się, ale kurcze, wyrabiam kartę, do internetu,
    czekam na nią, płace za wydanie..a tu klapa...i zadnej informacji..powinni
    mi oddać pieniądze, przelew zrobię z CITIkarty...:(

    Proszę czekać, wszyscy operatorzy są w tej chwili zajęci.
    W.....czyk, Anna (BOT) Witaj, w czym mogę pomóc?
    wiesław mam problem z Paypal i ekartą, brak 3 cyfrowego numeru z karty
    W.....czyk, Anna (BOT) kod cvv2 jest dostępny po zalogowaniu sie
    wiesław ale próbowałem..i ten kod i kartę odrzucili
    wiesław na normalnej karcie na drugiej stronie jest drobnym drukiem taki
    długi numer i oni potrzebuja trzy ostatnie, na przezroczystej ekarcie tego
    nie ma
    W.....czyk, Anna (BOT) ale w przypadku e karty potrzebany jest cvv2
    W.....czyk, Anna (BOT) a nie ten nr z tyłu na pasku
    wiesław ma pani przy sobie kartę VISA do ekonta? Na drugiej stronie jest
    seria numerów, trzy ostatnie cyfry potrzebują..to nie jest cvv2..bo gdyby
    był..to marnie gdy zgubimy kartę.
    wiesław nie ma pani racji...zajrzy pani na swoja VISA karte do ekonta z
    delfinem, na wierzchu jest numer karty, to każą wpisać, a na odwrocie jest
    jakis numer maczkiem i oni chca 3 ostatnie cyfry..to nie jest CVV2
    wiesław na karcie przezroczystej do ekarty tego nie ma
    wiesław na kartach visa chyba nie ma jawnie wydrukowanych CVV2?
    wiesław zapłaciłem za wyrobienie tej karty..a ona jest do kitu w płaceniu w
    internecie...mam ją oddać za zwrotem bodajże 30 zł?
    W.....czyk, Anna (BOT) w celu wyjaśnienia sytuacji prosze o kontakt tel z
    minlia
    wiesław mam kartę np. VISA Citi na wierzchu numer karty, na drugiej stronie
    tam gdzie podpis jest kursywą numer..długi, ostatnie trzy cyfry chca aby
    wprowadzic oprócz numeru karty z wierzchu. To nie jest przeciez CVV ?
    wiesław tak..stracę pieniądze za koszt połaczenia i powiedza to samo co
    Pani....
    wiesław nie mam telefonu stacjonarnego do 0801, dlatego pytam tutaj
    W.....czyk, Anna (BOT) ja nie mam wgładu w Pana rachunek dlatego nie moge
    sprawdzić informacji dotyczących Pana karty
    W.....czyk, Anna (BOT) 042 6300 800 - prosze zadzwonić z tego nr z kom
    wiesław karta jest aktywna, sprawdzałem, otrzymałem tez CVV2.
    wiesław ile kosztuje połaczenie na ten numer?
    wiesław ok..to kopiuję ten zapis naszej rozmowy i sposób traktowania i
    rozwiązywania problemu do internetu na grupy dyskusyjne.
    wiesław Gdzie mam napisać wniosek o zwrot kosztów wydania e-karty?
    wiesław e-karta jest bezuzyteczna
    W.....czyk, Anna (BOT) można całą sprawę opisac i wysłąć na adres maila
    k...@m...pl podając imię nazwisko i nr pesel lub na mlinii lib
    przesyłajac pismo do banku na adres korespondencyjny
    wiesław Na grupe dyskusyja bankier, www.bankier.pl i inne..wpiszę e-karta z
    mbanku nie umozliwia kozystania z najwiekszego serwisu do płatnosci
    internetowych PayPal ...mimo , ze płacimy za nią do kozystania z internetu
    wiesław To prosze sie kogoś zapytać..do tego potrzebny pani mój pesel..i co
    jeszcze...numer kołnierzyka?
    W.....czyk, Anna (BOT) e- karta umożliwia płatności przez internet
    W.....czyk, Anna (BOT) jeżeli ma Pan z tą karta jakieś prosblemy
    wiesław Umożliwia? w jaki sposób?
    W.....czyk, Anna (BOT) konieczny jest Pana kontakt z mlinią
    W.....czyk, Anna (BOT) w celu wyjasnienia Pana sytuacji
    wiesław a mczat służy do umawiania się jedynie na randki?
    wiesław ..to przejdźcie może na czat.wp..będzie taniej nam klientom
    wiesław Będzie ciekawy temat na grupie dyskusyjnej..jak za chwile to wkleję
    W.....czyk, Anna (BOT) mchat służy jedynie do przekazywania ogolnych
    informacji na temat produktów posiadanych przez bank
    wiesław a na mlini...równiez taki sam poziom wiedzy pracowników..jak juz
    się przekonałem...
    wiesław Zastanawiam siępo co Wam płacić..skoro jesteście nie przydatni..nie
    pierwszy raz odchodzę z niczym...podkreślam, macie pensje z moich w części
    pieniędzy...
    wiesław Mam nadzieję, że ma Pani już popsuty dzień , czego bardzo zyczę...i
    żegnam

  • 2. Data: 2008-01-22 14:38:26
    Temat: Re: Pewien czat z mliniš mbank
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    rw wrote:
> [...]
    > pieniędzy...
    > wiesław Mam nadzieję, że ma Pani już popsuty dzień , czego bardzo zyczę...i

    Ale dziecinadę prezentujesz.

  • 3. Data: 2008-01-22 14:48:32
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fn4v31$e7m$2@inews.gazeta.pl, *witek* wrote:

    > Ale dziecinadę prezentujesz.

    Ale lameriade (w cytowaniu) prezentujesz.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-01-22 14:50:57
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    witek wrote:

    > Ale dziecinadę prezentujesz.

    Owczem dziecinada w wykonaniu "nw" popisowa, ale Twoja nie
    lepsza. Zacytowac prawie 80 linii tekstu zeby dopisac jedna
    linijke to jest dopiero dziecinada.

    Do "nw":

    Informacje dostales na poczatku konwersacji: kodu CVV2 nie
    ma na eKarcie za to jest gdzies w serwisie transakcyjnym po
    zalogowaniu.

    K.

    --
    Krzysztof
    noSiG

    "There is no past, so long as books shall live."
    Edward George Bulwer-Lytton (1803-1873); English writer.

  • 5. Data: 2008-01-22 15:21:28
    Od: jijomo <j...@p...onet.pl>

    rw pisze:

    > Witam, dlaczego ile razy o cos pytam mlinie, albo mczat..nigdy nie uzyskam
    > odpowiedzi...jedynie na Was drodzy internauci mogę liczyć..moze i tym razem
    > pomozecie.

    Ja jakos zawsze dowiedzialem sie tam tego, co chcialem.

    > PS. A tu zapis mojej rozmowy..dobrze, że kończyłem..bo juz zaczynałem się
    > denerwować :)

    Bardzo niski poziom rozmowy z Twojej strony. A Anna (BOT) to chyba z tej
    piosenki Boten Anna http://youtube.com/watch?v=32jWbVnoky8 ;)

    pzdr. jijomo

  • 6. Data: 2008-01-22 19:52:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Sty, 14:50, Krzysztof Szmergiel <k...@s...com> wrote:

    > Informacje dostales na poczatku konwersacji: kodu CVV2 nie
    > ma na eKarcie za to jest gdzies w serwisie transakcyjnym po
    > zalogowaniu.

    Kiedys, o ile dobrze pamietam, cv2 do ekarty przesylali osobno, jak
    pin do zwyklej karty.

  • 7. Data: 2008-01-22 20:31:27
    Temat: Re: Pewien czat z mlinią mbank
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    W artykule <fn4ut9$7me$1@news.onet.pl> rw napisal(a):

> [...]
    > mi oddać pieniądze, przelew zrobię z CITIkarty...:(
    >

    > Proszę czekać, wszyscy operatorzy są w tej chwili zajęci.
    [...]
    > żegnam

    Nie chciało mi się tego całego czytać.

    A kartę masz załadowaną? Bo PayPal robi blokadę na parę centów.
    Może dlatego ci nie przechodzi.

  • 8. Data: 2008-01-22 21:19:33
    Temat: Odp: Pewien czat z mlinią mbank
    Od: "rw" <r...@p...onet.pl>

    > Informacje dostales na poczatku konwersacji: kodu CVV2 nie
    > ma na eKarcie za to jest gdzies w serwisie transakcyjnym po
    > zalogowaniu.

    Tam chodzi o zupełnie inny numer, nie CVV2, na typowych kartach VISA są po
    jednej stronie numer karty a po odwrotnej gdzie pasek podpisu numery wpisane
    kursywą i własnie do PayPal wymagają przy rejestracji karty VISA numeru
    karty i trzech ostatnich cyfr z numeru z odwrotnej strony. Karta taka
    przezroczysta z mbanku nie ma zadnych numerów po odwrotnej stronie. To nie
    chodzi o CVV2 , zresztą wpisałem CVV2 ale to nie to...Wydaje się logiczne,
    że na kartach VISA nie ma jawnego numeru CVV2...

    Wiesiek

  • 9. Data: 2008-01-22 22:15:39
    Temat: Re: Odp: Pewien czat z mliniš mbank
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-22, rw <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > kursywą i własnie do PayPal wymagają przy rejestracji karty VISA numeru
    > karty i trzech ostatnich cyfr z numeru z odwrotnej strony.

    To jest właśnie CVV2.

    > Karta taka przezroczysta z mbanku nie ma zadnych numerów po odwrotnej stronie.
    > To nie chodzi o CVV2 , zresztą wpisałem CVV2 ale to nie to...

    Transakcje mogło Ci odrzucić z zupełnie innych powodów.

    > Wydaje się logiczne, że na kartach VISA nie ma jawnego numeru CVV2...

    Ależ oczywiście, że jest. 3-cyfrowy numer na odwrocie karty to właśnie
    jest CVV2, czy też CVC2 (zależy chyba od typu karty).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2008-01-22 23:17:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Sty, 22:15, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > To jest właśnie CVV2.

    Ladnie jest namalowane na stronach mBanku przy opisie ekarty, gdzie go
    szukac w systemie.