  • 31. Data: 2004-02-01 01:27:33
    Temat: Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote in message
    news:bvhhd8$1m7$1@news.onet.pl...
    > Ja się podpisuję. Wyzywać nie będę. Napiszę tylko tyle, że po Twoich
    > wcześniejszych wypowiedziach na pbb naprawdę Cię szanowałem. Po tym -
    jakby
    > mniej. :-/

    Wojtku,
    pozwol, ze sprobuje sie obronic.

    1) uwazam, ze mbank postapil BARDZO nie fair. mam glebokie przekonanie, ze
    tak nie powinno sie robic. poczucie niesprawiedliwosci jest tym wieksze, ze
    do tej pory byl to dla mnie cos wiecej niz bank. (byc moze racje mial ktos w
    tym poscie porownujac kochanke i prostytutke)
    2) nie kieruje mna zadna szczeniacka chec zemsty, ale chec ZMIANY. uwazam,
    ze tak jak zrobil mbank - nie powinno sie postepowac, i przy tym naprawde
    wierze, ze przy duzej liczbie osob taka akcja moglaby odniesc skutek
    (inaczej nie napisalbym tego postu)
    3) przy tym wszystkim irytuje mnie troche 'stara zaloga' pbb, ktora wydaje
    sie nie zauwazac bardzo brzydkiego posuniecia mbanku i starym zwyczajem
    zlewa czy temperuje ludzi (mlodszych z reguly - wiesz o kogo mi chodzi),
    ktorych mbank wkurzyl. czemu? przeciez tak jak zrobil NAPRAWDE sie nie robi.
    przeciez tym razem akurat oni MAJA (MAMY) racje.

    co teraz? ano nic. zostalem zjechany (czy czasem nawet wybluzgany).
    nie spodziewalem sie. zawiodlem sie troche i to wszystko. swiat sie nie
    konczy.
    akcji dalej ciagnal nie bede, bo jak juz pisalem wczesniej do tego potrzebna
    jest silna grupa i szerszy pozytywny odzew, na jaki - przyznaje szczerze -
    liczylem.

    pozdrawiam szczerze,
    rafal urbanelis

  • 32. Data: 2004-02-01 01:45:52
    Od: "l:e.h" <l...@...pl>

    "Zdzislaw" <krenozyl@WYTNIJ_TO.polbox.com> skribis:

    >ich

    >Wyciag? normalny k.. wyciag w VW :
    >"USŁUGI BEZPŁATNE

    >. miesięczny wyciąg z rachunku "

    wyciag bedzie mial duuuzo kartek, bedziesz mogl ich uzywac do drukowania,
    notatek albo sprzedac na makulature. To dopiero biznes!

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

  • 33. Data: 2004-02-01 04:33:18
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    WaSyL <wasylek@remove_me.clubbing.pl> wrote:

    > Pomyliles petycje ze spamem ?

    Kpisz sobie? To nie jest petycja. To jest spamowanie.
    Chamskie, wredne spamowanie mBanku. Zdaje się, że ostatnio strona była
    zablokowana - widzę, że znowu działa. Niestety.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 34. Data: 2004-02-01 04:33:51
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote:

    > A czy ja wysylam spam?

    A 5000 osób jak rozumiem wziąłeś z kapelusza?

  • 35. Data: 2004-02-01 09:15:54
    Od: "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.>

    Uzytkownik "devnull" <d...@n...net> napisal w wiadomosci
    > Tylko niech ktos w takim razie powie w jaki sposob zawiedzeni klienci maja
    > protestowac?

    W tym kraju chyba wiekszosc juz nauczyla sie, ze jesli cos im sie nie
    podoba to trzeba protestowac. Niech ludzie przyjma do wiadomosci, ze oplaty
    zostaly nalozone a jak im sie nie podoba to niech zamkna rachunki. Mi
    placenie za przelewy w pierwszej chwili pobudzilo krwiobieg. Teraz sie z tym
    pogodzilem i po przeliczeniu wszystkiego nie przeszkadza mi to. Wole placic
    za przelewy niz za utrzymanie i obsluge konta oraz karty. Przyjdzie placenie
    za utrzymanie konta to znow przelicze czy nadal oplaca sie trzymac tam
    konto - w moim wypadku.
    Place za mLinie i wkurzalem sie, ze tyle musialem dolozyc na telefony
    gdy naplyw nowych, rzucajacych sie na _bezplatny_ bank skutecznie
    zablokowalo dostep.

    Fakt ... reklama byla i klienci, ktorzy zalozyli konta w przeciagu
    miesiaca, ew. dwoch do tylu mogli by sie obrazac na bank ... sciagnieto ich
    nieuczciwa reklama. Ktos moze powiedziec, ze jak zakladali konta to bylo
    bezplatnie ... tak, zgadzam sie ... ale wprowadzenie oplat to nie kwestja
    tygodnia. Taka decyzje podejmuje sie zdecydowanie w dluzszym okresie i
    bankowcy wiedzieli co robia organizujac ogromna medialna kampanie na dwa
    miesiace przed wprowadzeniem oplat. Dlatego _nowi_ klienci moga czuc sie
    oszukani.

    Klienci z dluzszym stazem w mBanku nie powinni robic burdy z tego
    powodu. Przysluguje Wam prawo rozwiazania umowy wiec z niego skorzystajcie a
    nie obmyslacie jak tu uprzykrzyc zycie innym klientom ... tak tak ...
    przeciazenie serwisu www, przeciazenie przekazow miedzy bankowych.
    Zachowujecie sie jak spamerzy ... oni wysylaja e-maile i zapychaja lacza i
    serwery a y bedziecie przelewali sobie grosze. Dla mnie niczym sie to nie
    rozni.

    --
    Arek

  • 36. Data: 2004-02-01 09:28:55
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Już miałem na ten temat się nie wypowiadać ale cóż ...

    Pomysł wydaje mi się chybiony, bo uderza on w innych użytkowników
    mBanku, w inne banki, które będą musiały przyjąc setki tysięcy takich
    durnych przelewów, pewnie w KIR, itp.

    Ostatnio czytałem, że przelew kosztuje mbank ok 15 groszy, jeśli
    zrobiłbyś te 10k przelewów, to mieliby 1500 PLN kosztów, rzeczywiście
    sporo, ale sądzę, ze jak ktoś zauważył 20 minut po Twoim poscie był
    już gotowy skrypt sumujący przelewy po 1 grosz na to samo konto :)).

    Chyba jednak bardziej dopieczesz mBankowi, jeśli nie odnowisz swojej
    złotej VC. Stracą pewnie ze 200 PLN na opłacie jaką za nią pobierają,
    a potem na prowizjach jakie mieli od zakupów które robiłeś tą kartą.
    Skoro stać Cię było na Golda, to pewnie robiłeś zakupy na spore kwoty
    tą kartą. Zakładając, że mbank ma 0,3% od operacji bezgotówkowych to
    przy Twoich wydatkach kartą, rzędu 2k PLN miesięcznie, da im to
    kolejny brak zysku prawie 100 PLN, a jak prowizje mają większe to
    więcej. Wycofasz też swój "osad" i tyle ...

    IMHO taki sposób jest najlepszy. Sam się zastanawiam, nad przenosinami
    do VW. Zobaczymy czy VW też nie wprowadzi opłat.

    Też czuję się "wydudłany w czoko" (jak mawia mój kolega z pracy) przez
    mbank, ale nie pozostaje nic innego jak się od nich wynieść lub kupić
    wazelinę lub inny nawilżacz i przezwyczaić się do tych 50 groszy.

    Dziwi mnie tylko, to że Ci którzy przez lata piali nad wspaniałością
    mbank i jego darmowości, teraz piszą, że taka kolej rzeczy, że to było
    do przewidzenia itp ... śmieszne. Choć jak wiadomo tylko krowa nie
    zmienia poglądów. Ale teraz te "filozofie" mbanku po wprowadzeniu
    opłat wyglądają po prostu komicznie. Ok nie bełkocze już, bo jestem
    chory i sam nie wiem co piszę ;)

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 37. Data: 2004-02-01 13:57:30
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Sun, 1 Feb 2004 04:33:51 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    wrote:

    >A 5000 osób jak rozumiem wziąłeś z kapelusza?

    Z licznika, ktory jest na stronie. Strona nie jest moja jesli tak blednie
    sadziles.

    dn

  • 38. Data: 2004-02-01 14:01:49
    Od: devnull <d...@n...net>

    > W tym kraju chyba wiekszosc juz nauczyla sie, ze jesli cos im sie nie
    >podoba to trzeba protestowac. Niech ludzie przyjma do wiadomosci, ze oplaty

    To popatrz jak jest w innych krajach. Wcale nie inaczej w kwestii protestow.

    >zostaly nalozone a jak im sie nie podoba to niech zamkna rachunki. Mi

    Do niektorych ciagle nie dociera, ze tu nie chodzi tylko o same oplaty...

    dn

  • 39. Data: 2004-02-01 14:23:31
    Od: "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.>

    > Do niektorych ciagle nie dociera, ze tu nie chodzi tylko o same oplaty...

    Czytaj ze zrozumieniem ... mnie jako klienta posiadajacego rachunek 2 lata
    nie wzrusza wprowadzenie oplat za przelewy. Zakladalem konto i decydowalem
    sie na obowiazujace w tamtym momencie zasady (czyli 0 zl za przelewy).
    Obecnie bank zmienil zasady ... ok ... mial do tego prawo. I to czy zmienil
    polityke nie ma tu zadnego znaczenia. Mial do tego prawo. I zrozum to w
    koncu. Jesli nie podobaja Ci sie te zasady to zamykasz konto i koniec
    problemow.

    Powod do zalow i krzykow - w moich oczach - maja klienci, ktorzy
    zdecydowali sie na zalozenie konta po ogromnej kampanii reklamowej, ktora
    miala miejsce 1,2,3 miesiace w tyl. To ich zrobiono w konia poniewaz
    reklamowano produkt (jakim jest eKonto) jako calkowicie pozbawiony
    jakichkolwiek oplat. Teraz gdy sciagneli sobie klientow nagle wprowadzaja
    oplaty ... uwazam, ze to w stosunku do nich bank zachowal sie nie fair bo
    decyzji o wprowadzeniu oplat - zwlaszcza takich, ktorych w dotychczasowej
    historii banku nie bylo - nie podejmuje sie z dnia na dzien. Jestem
    przekonany, ze w trakcie wspomnianej kampanii reklamowej prowadzono juz
    analizy dot. wprowadzenia oplat za przelewy. Moj wniosek ... bank dopuscil
    sie nieuczciwej reklamy w stosunku do NOWYCH klientow a nie do obecnych.

    I to ja widze, ze mimo dziesiatek (a moze setek?) postow dot. nowej TOiP
    w mBank niektorzy nadal nie potrafia wlaczyc myslenia tylko jak woly
    trzymaja sie tego co oferowano im n lat temu i uwazaja, ze ktos sie zachowal
    w stosunku do nich nie fair.

    --
    Arek

  • 40. Data: 2004-02-01 14:34:16
    Od: devnull <d...@n...net>

    >sporo, ale sądzę, ze jak ktoś zauważył 20 minut po Twoim poscie był
    >już gotowy skrypt sumujący przelewy po 1 grosz na to samo konto :)).

    Zartujesz, przy takiej "filozofii" wdrazania nowego oprogramowania jak ma mbank
    to oni by tam minimum przez miesiac ten skrypt plodzili, a jego wykonanie przez
    zewnetrzna firme, ktora sie tym dla nich zajmuje by kosztowalo bank znacznie
    wiecej, niz te wszystkie protestacyjne przelewy. ;)

> [...]
    >zmienia poglądów. Ale teraz te "filozofie" mbanku po wprowadzeniu
    >opłat wyglądają po prostu komicznie. Ok nie bełkocze już, bo jestem

    Alez nie, wlasnie piszesz rzeczowo, a nie trujesz glupoty o tym, ze wszystko
    gra i tak powinno byc, jak to robia co poniektorzy tchorze tutaj.

    dn