  • 1. Data: 2004-01-31 13:27:23
    Temat: Nordea i ich sms-y
    Od: "Navy" <n...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow!
    Od przeszlo roku posiadam rachunek dla osob fizycznych w Nordei i jestem z
    uslug tego banku zadowolony (bank w poblizu, kolejek zadnych, koszt m-ny 3
    zl, a przelew 0,40 zl)
    ale,
    no wlasnie ale ...
    Mam pytanka dla osob korzystajacych z tego banku.
    Po pierwsze;
    Z pelnym impetem Nordea reklamuje sie na stronach WP i wprowadza w blad
    potencjalnych klientow, ze w ofercie swojej posiada funkcje powiadamiania
    przez sms o roznego rodzaju komunikatach (zalezne od ustawien w Solo).
    Otoz nic bardziej blednego, albowiem od dobrych kilku miesiecy funkcja ta w
    ogole nie jest realizowana, a uzyskane zapewnienia ze strony Nordei mowily
    tylko o przejsciowych klopotach - no tak, co to znaczy "przejsciowe"?
    Po drugie;
    W serwisie transkacyjnym w "Solo" jest miedzy innymi zakladka "Kalendarium
    Zdarzen" - czy u Tych (Grupowiczow) co korzystaja z tego dobrodziejstwa
    uaktualniane sa wazne termine, ktore zapadaja np. w kwestii lokat, platnosci
    itp?
    Dzieki za info
    Pozdarwiam