eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank] › Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
    From: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
    Date: Sun, 1 Feb 2004 02:27:33 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@pd9528c89.dip.t-dialin.net

    "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote in message
    news:bvhhd8$1m7$1@news.onet.pl...
    > Ja się podpisuję. Wyzywać nie będę. Napiszę tylko tyle, że po Twoich
    > wcześniejszych wypowiedziach na pbb naprawdę Cię szanowałem. Po tym -
    jakby
    > mniej. :-/

    Wojtku,
    pozwol, ze sprobuje sie obronic.

    1) uwazam, ze mbank postapil BARDZO nie fair. mam glebokie przekonanie, ze
    tak nie powinno sie robic. poczucie niesprawiedliwosci jest tym wieksze, ze
    do tej pory byl to dla mnie cos wiecej niz bank. (byc moze racje mial ktos w
    tym poscie porownujac kochanke i prostytutke)
    2) nie kieruje mna zadna szczeniacka chec zemsty, ale chec ZMIANY. uwazam,
    ze tak jak zrobil mbank - nie powinno sie postepowac, i przy tym naprawde
    wierze, ze przy duzej liczbie osob taka akcja moglaby odniesc skutek
    (inaczej nie napisalbym tego postu)
    3) przy tym wszystkim irytuje mnie troche 'stara zaloga' pbb, ktora wydaje
    sie nie zauwazac bardzo brzydkiego posuniecia mbanku i starym zwyczajem
    zlewa czy temperuje ludzi (mlodszych z reguly - wiesz o kogo mi chodzi),
    ktorych mbank wkurzyl. czemu? przeciez tak jak zrobil NAPRAWDE sie nie robi.
    przeciez tym razem akurat oni MAJA (MAMY) racje.

    co teraz? ano nic. zostalem zjechany (czy czasem nawet wybluzgany).
    nie spodziewalem sie. zawiodlem sie troche i to wszystko. swiat sie nie
    konczy.
    akcji dalej ciagnal nie bede, bo jak juz pisalem wczesniej do tego potrzebna
    jest silna grupa i szerszy pozytywny odzew, na jaki - przyznaje szczerze -
    liczylem.

    pozdrawiam szczerze,
    rafal urbanelis