  • 21. Data: 2004-01-31 19:53:52
    Temat: Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Sat, 31 Jan 2004 20:40:09 +0100, "Rafal Urbanelis"
    <r...@p...onet.pl> wrote:

    >"Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    >no hej.
    >patrzac na lament jaki panowal na grupie - liczylem na wieksze poparcie
    >pomyslu.
    >coz. nie, to nie.
    >sam nie bede sie blaznil (jak napisalem).
    >gdyby jednak znalazlo sie choc 100 osob - zachecam to prob
    >i WIERZE, ze to moze cos zmienic (vide: jak ktos napisal oplaty w inteligo)
    >gdyby cos - piszcie: nelis(malpa)plusnet(kropka)pl

    Skoro tu http://www.sharepoint.boo.pl/mbank.php wyslalo e-mail ponad 5000 osob
    to i do Twojego pomyslu ze sto osob by sie pewnie znalazlo, ale nie wystarczy
    ogloszenie Twojego pomyslu tylko raz i tylko na pbb. W wielu serwisach
    informacyjnych gdzie pisalo o podwyzkach mbanku sa miejsca na komentarze...

  • 22. Data: 2004-01-31 20:13:33
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Sat, 31 Jan 2004 20:53:52 +0100, devnull <d...@n...net>
    pisal(a):

> [...]
    >informacyjnych gdzie pisalo o podwyzkach mbanku sa miejsca na komentarze...

    Drugi nawiedzony kretyn.
    Najlepiej idzcie nasrac prezesowi na wycieraczke.
    Wiesz jaki smrod bedzie, gdy zbierze sie Was 500 ?

    --
    Pozdrawiam - Marek

  • 23. Data: 2004-01-31 20:54:26
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote:

    > Skoro tu http://www.sharepoint.boo.pl/mbank.php wyslalo e-mail ponad 5000 osob
    > to i do Twojego pomyslu ze sto osob by sie pewnie znalazlo, ale nie wystarczy

    I Ty śmiesz wpisywać sobie 'nospam' w adresie?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 24. Data: 2004-01-31 21:17:14
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    kuba pisze:
    >Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    >Znfm h zavr cvjb !!

    Gemlznz mn fybjb ;)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 25. Data: 2004-01-31 21:48:35
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Sat, 31 Jan 2004 20:54:26 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    wrote:

    >I Ty śmiesz wpisywać sobie 'nospam' w adresie?

    A czy ja wysylam spam?

    dn

  • 26. Data: 2004-01-31 21:56:31
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik poilkj ...@...a.a.a.invalid ...

    > Nie becz, zachowuj się jak facet, nie jak dupa.

    Ja jestem gotów wysłać ileś tam przelewów po groszu do inteligo, np. z 500,
    1000.
    Ale czy to coś da?
    Sam korzystam z mBanku od chyba dwóch lat, w tym czasie wziąłem udział w
    kilku promocjach (z dumą chodzę do dziś w kurtce mbanku i z ich plecakiem -
    8 osób zachęconych, ryczeć mi się chciało jak w pustelniku miałem
    dwadzieścia parę osób (28 albo 29) i nie dostałem macintosha ale wiedziałem
    że rzeczywiście tak powinno być, żałowałem że pomimo tego iż byłem na
    liście, nie zostałem wylosowany na wycieczkę z Piotrem Pustelnikiem).
    W tym czasie z mBanku zaczął korzystać mój ojciec (prowadzi firmę więc
    zawsze jakieś przyzwoite pieniążki sa na koncie), mama, ja, dziewczyna i
    wiele innych osób z mojego grona. Pomijam osoby którym o mBanku opowiadałem
    (o zgrozo, jeszcze dzień przed dowiedzieniem sie o opłatach opowiadałem
    znajomemu korzystającemu z Inteligo o darmowych przelewach do ZUS i US -
    też firma), a które jeszcze na mBank się nie zdecydowały.
    I teraz zastanawia mnie jedno. Jeżeli opłaty rzeczywiście są spowodowane
    tym iż niektórzy w sposób nierozsądny korzystali z mBankowy przelewów to
    dlaczego nie zrobiono jakiś limitów miesięcznych, opłat za przelewy poniżej
    złotego albo czegoś innego??? A jeżeli stwierdzono po prostu: o, mamy już
    tylu klientów że możemy zacząć ich kosić, to po co była cała ta otoczka
    darmowości??? (wiem, wiem - właśnie po to żeby mieć tylu klientów).
    Nie będę deklarował że już od teraz przenoszę się z mBanku, nie jestem aż
    tak mobilny. Ale cieszę się ze dzieki temu dowiedziałem się o tak fajnej
    ofercie VW. Otworzymy konto, zobaczymy, a kto wie - może za 2 miesiące
    będziemy opowiadać wszystkim jaki to fajny bank ten VW, a o mBanku będziemy
    wspominać spluwając na podłogę jak teraz wielu myśli o PKO BP.
    Mimo wszystko tego mBankowi nie życzę - mało tego, mam jeszcze odrobinę
    nadzieji że właśnie teraz mBank pokaże o co chodziło w tym całym pro
    klientowskim wizerunku i cofnie opłaty albo zmieni zasady. Powiecie:
    naiwny, pewnie że tak, ale to chyba dla nich ostatnia szansa zatrzymania
    odpływu klientów - może nie od razu ale myślę że w okresie maksymalnie 3-4
    miesięcy.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?
    Bo z jednej strony Wola i Ochota a z drugiej Brudno i Włochy.

  • 27. Data: 2004-01-31 22:10:25
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 31 Jan 2004 17:30:44 +0100, "Arek"
    <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.> wrote:

    >Chyba Cie facet niezle poje* !!! Zapchasz serwis, zapchasz przekaz
    >transakcji, bank poniesie wieksze koszty przekazywane do KIRu za obsluge
    >przekazow miedzybankowych i mBank bedzie mogl powiedziec, ze wzrosly mu
    >koszty obslugi rachunkow wiec wprowadzi odplatnosc za prowadzenie rachunkow.

    ja bym na miejscu mbanku napisal krotki programik monitorujacy takie
    sytuacje, wycinal i wysylal to wszystko jednym przelewem. A jeszcze
    wyslalbym komunikat: szanowny kliencie! dla twojej wygody
    zrealizowalismy wszystkie przelewy lacznie! zalaczamy pozdrowienia.
    mbank
    :)
    i teraz ty mozesz isc do sadu :))))

    zreszta, moze juz sie tak zabezpieczyli? :)

    G.

  • 28. Data: 2004-01-31 22:16:19
    Od: devnull <d...@n...net>

    >I teraz zastanawia mnie jedno. Jeżeli opłaty rzeczywiście są spowodowane
    >tym iż niektórzy w sposób nierozsądny korzystali z mBankowy przelewów to

    Nikt z mbankowcow czegos takiego nie powiedzial, to sa tylko domysly
    "ekspertow" na grupie - bledne domysly najprawdopodobniej, gdyz jak sam
    stwierdzasz gdyby to bylo powodem, to inaczej by postapiono...

    >Nie będę deklarował że już od teraz przenoszę się z mBanku, nie jestem aż
    >tak mobilny. Ale cieszę się ze dzieki temu dowiedziałem się o tak fajnej

    I na to licza.

    >odpływu klientów - może nie od razu ale myślę że w okresie maksymalnie 3-4
    >miesięcy.

    Pograza sie calkiem jak wprowadza oplaty za prowadzenie konta, teraz jeszcze
    czesciowo fundusze ich ratuja, ale nie wszyscy co maja duzo depozytow trzymaja
    je w funduszach, jakies zalamanie na krzywej wzrostu na pewno bedzie...

    dn

  • 29. Data: 2004-01-31 22:44:26
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message

    > I Ty śmiesz wpisywać sobie 'nospam' w adresie?

    Pomyliles petycje ze spamem ?

  • 30. Data: 2004-01-31 22:46:00
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) writes:

> [...]
    > wyslalbym komunikat: szanowny kliencie! dla twojej wygody
    > zrealizowalismy wszystkie przelewy lacznie! zalaczamy pozdrowienia.

    Eee, ja tam bym poinformował ze jest ograniczenie do 1000 przelewów
    dziennie z jednego konta a pozostałe przelewy zotały przesunięte na
    dzień następny.

    I zostaną obciążone prowizję 50 groszy każdy.