eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank] › Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
  • From: "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
    Date: Sun, 1 Feb 2004 10:15:54 +0100

    Uzytkownik "devnull" <d...@n...net> napisal w wiadomosci
    news:2mon109vqnml4qvpu5bmie76rknoh6sks2@4ax.com...
    > Tylko niech ktos w takim razie powie w jaki sposob zawiedzeni klienci maja
    > protestowac?

    W tym kraju chyba wiekszosc juz nauczyla sie, ze jesli cos im sie nie
    podoba to trzeba protestowac. Niech ludzie przyjma do wiadomosci, ze oplaty
    zostaly nalozone a jak im sie nie podoba to niech zamkna rachunki. Mi
    placenie za przelewy w pierwszej chwili pobudzilo krwiobieg. Teraz sie z tym
    pogodzilem i po przeliczeniu wszystkiego nie przeszkadza mi to. Wole placic
    za przelewy niz za utrzymanie i obsluge konta oraz karty. Przyjdzie placenie
    za utrzymanie konta to znow przelicze czy nadal oplaca sie trzymac tam
    konto - w moim wypadku.
    Place za mLinie i wkurzalem sie, ze tyle musialem dolozyc na telefony
    gdy naplyw nowych, rzucajacych sie na _bezplatny_ bank skutecznie
    zablokowalo dostep.

    Fakt ... reklama byla i klienci, ktorzy zalozyli konta w przeciagu
    miesiaca, ew. dwoch do tylu mogli by sie obrazac na bank ... sciagnieto ich
    nieuczciwa reklama. Ktos moze powiedziec, ze jak zakladali konta to bylo
    bezplatnie ... tak, zgadzam sie ... ale wprowadzenie oplat to nie kwestja
    tygodnia. Taka decyzje podejmuje sie zdecydowanie w dluzszym okresie i
    bankowcy wiedzieli co robia organizujac ogromna medialna kampanie na dwa
    miesiace przed wprowadzeniem oplat. Dlatego _nowi_ klienci moga czuc sie
    oszukani.

    Klienci z dluzszym stazem w mBanku nie powinni robic burdy z tego
    powodu. Przysluguje Wam prawo rozwiazania umowy wiec z niego skorzystajcie a
    nie obmyslacie jak tu uprzykrzyc zycie innym klientom ... tak tak ...
    przeciazenie serwisu www, przeciazenie przekazow miedzy bankowych.
    Zachowujecie sie jak spamerzy ... oni wysylaja e-maile i zapychaja lacza i
    serwery a y bedziecie przelewali sobie grosze. Dla mnie niczym sie to nie
    rozni.

    --
    Arek