  • 1. Data: 2004-01-31 15:59:13
    Temat: Przelew do Czech
    Od: " KK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Chciałem dokonać przelewu na konto kolegi z Czech.
    Kwota niewielka - 400 CZK.

    W jakim banku to najlepiej wykonac? A może na poczcie?
    Czy numer konta, który mi podał, jest wystarczający przy przelewach
    zagranicznych:

    Account No. : 0800/1031628698
    Spec. Symbol: 3284920

    Z góry dziękuję za wszelkie rady.

    --
    Pozdrawiam - Krzysiek K (KK)

  • 2. Data: 2004-01-31 17:42:31
    Temat: Re: Przelew do Czech
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    KK wrote:
    > Witam
    >
    > Chciałem dokonać przelewu na konto kolegi z Czech.
    > Kwota niewielka - 400 CZK.
    >
    > W jakim banku to najlepiej wykonac? A może na poczcie?

    przy takiej kwocie to przelew bankowy będzie kosztował więcej niż kwota
    przelewu.
    Spróbuj na poczcie, wychodzi chyba 13 zł
    http://www.poczta-polska.pl/dtc_finansowe_wplaty_zag
    ran.htm
    http://www.poczta-polska.pl/druki/druk_nr_504a.pdf

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-02-02 10:25:05
    Od: " 666" <6...@p...polbox.com>

    Wyślij listem poleconym, albo listem wartościowym, przykładowo na poczcie
    głównej spisują banknoty na odwrocie swojego (pocztowego) odcinka dowodu
    nadania (nadawca musi mieć dokument tożsamości).
    JaC

  • 4. Data: 2004-02-02 22:50:08
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Z tego, co wiem przelew w MultiBanku kosztuje 20 PLN. Na poczcie może być
    taniej.