  • 1. Data: 2004-01-31 15:44:38
    Temat: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    czesc grupa,

    w zwiazku z licznymi postami dot. mbanku i robieniu z nas klientow idiotow,
    zdecydowalem sie napisac ten post.

    kochani,
    nie chodzi mi o 50 gr. mam to gdzies to 50 groszy. ja NIE ZNOSZE gdy ktos
    robi ze mnie idiote, lekcewazac przy tym.
    kochani, mbank dawal nam przez 3 lata odczucie ze jest zupelnie innym
    bankiem.
    ze jest za darmo. ze liczy sie ze swoimi klientami.
    jestem z mbankiem od jego pierwszych dni. zawsze goraco mu kibicowalem,
    zawsze wierzylem, ze mbank przyniesie zmiany na tym zasyfionym, polskim
    rynku bankowym. (porownajcie sobie nasze banki i oplaty do angielskich)
    dla mnie mbank to bylo cos wielkiego. nie chce uzywac patosu i gornolotnych
    okreslen, ale ja naprawde bylem z tym bankiem zwiazany ideami. polecalem go
    wszystkim znajomym. wiele osob zalozylo sobie tam konto z mojej namowy.
    przekonywan w stylu "tak, to jest bezpieczne", "tak, trzymam tam duzo
    pieniedzy i sie nie boje", "to jest wygone i bardzo tanie" etc.
    jeszcze niedawno widzielismy wielka i agresywna kampanie reklamowa mamiaca
    haslami typu "ZERO OPLAT" itd.
    mbank postapil bardzo brzydko. jeszcze raz podkreslam, ze nie chodzi mi o 50
    groszy. place mbankowi 250 PLN rocznie za zlota vise (tak, tak, pracownicy
    mbanku - mozecie sprawdzic - rafal urbanelis sie nazywam) ale jeszcze raz
    chcialem podkreslic:
    nie znosze, nie toleruje gdy ktos probuje mnie po chamsku "dymac od tylu",
    bez dania chocby buziaka. (to powiedzenie mojego bylego szefa)
    mbank probuje mnie wlasnie wydymac. w chamski sposob.
    po 3 latach agresywnych reklam, informuja mnie, ze za 2 tygodnie tak
    naprawde "co bylo a nie jest nie pisze sie w rejestr". i ze w sumie to "zero
    oplat", te wszystkie billboardy, wielkie reklamy na onecie, ze to, w sumie,
    to nie bylo na serio... to byl taki pic.

    tak! mamy wolny rynek! mogli tak zrobic? jasne ze mogli. ale my tez mozemy
    cos zrobic. mamy na to 2 tygodnie.
    prezentuje tutaj, jak mozemy sie zachowac zgodnie z regulaminem, zeby nasze
    odejscie chociaz troche mbankowcom dalo do myslenia.

    ========================
    klikamy na link http://tucows.icm.edu.pl/preview/195750.html
    mamy tu do sciagniecia program o nazwie EZ Macros 5.0A (758 kB)
    program sluzy do nagrywania sekswencji czynnosci w systemie windows.
    instalacja trwa blyskawicznie. program jest typu shareware i za darmo mozna
    uzywac 30-dniowej wersji (w zupelnosci wystarczylaby wersja 15-dniowa ;-) )

    opis korzystania z programu:
    po uruchomieniu klikamy na "Add"
    wybieramy opcje "remember mouse and keyboard events" i klikamy "next"
    na kolejnym ekranie wystarczy kliknac "next" (zaznaczona opcja: "press a
    hotkey" jest poprawna)
    na kolejnym ekranie klikamy ponownie "next" (hotkey: "ctrl+a" oraz "any
    program")
    kolejny ekran sluzy do rozpoczecia nagrywania.
    klikamy "show playback progress"

    zanim to zrobimy nalezy zalogowac sie do mbanku, zdefiniowac sobie przelew
    na wlasny rachunek np. na Inteligo albo VW albo gdziekolwiek indziej *poza*
    BRE.
    wazne aby przed rozpoczeciem nagrywania kliknac na ekonto, oraz *na
    przelewy*, tak zeby rozwinelo sie menu przelewow. (po to zeby link przelewy
    byl zawsze w tym samym miejscu ekranu)
    podczas nagrywania makra, nalezy zostawic conajmniej 2-3 sekundy zapasu
    miedzy klikaniem na poszczegolne linki. zaleznie od lacza internetowego
    laczny czas miedzy kliknieciami nie powinien byc mniejszy niz ok 7 sekund.
    przed rozpoczeciem nagrywania mozna jeszcze kliknac opcje "repeat" i na
    poczatek wpisac tam np. "3"

    nagrywamy nastepujaca sekwencje:
    klik "przelewy" (mimo ze sa juz otwarte). czekamy min 7 sekund.
    klik "wykonaj zdefiniowany" (w moim przypadku inteligo). czekamy min. 7 sek.
    klik w polu kowty przelwu, z klawiszy wpisujemy: 0,01, czekamy 2-3 sekundy.
    klik "dalej" czekamy min 7 sekund.
    klawisz "Page Down" (zeby strona z podsumowaniem zjechala do dolu i pokazal
    sie przycisk "zaakceptuj")
    klik "zaakceptuj" czekamy min. 7 sekund
    klawisz konczacy nagrywanie PAUSE (znajduje sie powyzej Page Up na mojej
    klawiaturze)

    po nagraniu klikamy "edit/create" i juz. zrobilismy makro. (mozemy jeszcze
    dac mu nazwe. w ramach satysfakcji osobistej proponuje "nie lubie byc
    dymany")
    zajmuje to nie wiecej niz 3 minuty - SPROBUJCIE - jesli czujecie sie
    "brzydko dymani od tylu"

    co teraz? wystarczy zaznaczyc makro i kliknac "run".
    mozemy obserwowac na ekranie jak komuter automatycznie wysle za nas przelew
    3 x 1 grosz.
    dziala?
    klikamy edit.
    w polu repeat zaznaczamy "forever", potem juz tylko "run" i idziemy spac.
    ===============================

    czy moga nas za to pozwac?
    cholera nie sadze. przeciez wolno mi to zrobic: tak czy nie? czy jest na to
    punkt w umowie?
    ale nawet jesli, to spoko - zanim to zrobia, rozpetamy pieklo w mediach.
    bedzie obrazek: "ten wirtualny, to panie, ludzi oszukuje. za darmo niby
    mialo byc wszystko, a teraz nie dosc ze placic sobie kaza, to jeszcze ludzi
    uczciwych po sadach wlocza"
    hieny dziennikarskie na pewno z przyjemnoscia podchwyca temat. Fakt,
    superwizjer - to moje pierwsze typy.

    jesli do akcji przylaczy sie 1000 osob, i kazda zrobi 10.000 przelewow po
    groszu, to w sumie wyjdzie 10 milionow przelewow.

    sluchajcie - jest tak, ze jesli zrobie to sam, to nawet nikt palcem nie
    ruszy.
    ale jesli tylko sie zbierzemy do kupy i podchwycimy akcje i namowimy
    kumpli - to MOZE przyniesc efekt.
    nie twierdze, ze zniosa w ogole oplaty, ale moze ZOSTANIEMY CHOCIAZ
    KULTURALNIE POINFORMOWANI LISTEM DO DOMU Z ODPOWIEDNIM WYPRZEDZENIEM,
    co?!?!?!

    czy chcecie byc dymani? lubicie to?
    nie?
    wiec do cholery, zrobcie cos, dzieki czemu zyskacie moze chociaz odrobine
    szacunku z ich strony!!!

    prawnikow tez mozna zalatwic i dojscie do mediow moze tez - chodzi tylko o
    to ZEBYSMY DZIALALI W GRUPIE.
    pomozecie? ;-)

    pozdrowienia,
    rafal urbanelis

  • 2. Data: 2004-01-31 15:47:48
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > czesc grupa,

    Nie becz, zachowuj się jak facet, nie jak dupa.

  • 3. Data: 2004-01-31 16:00:30
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    bvgi78$9ki$...@n...onet.pl,
    Rafal Urbanelis <r...@p...onet.pl>:

    > wiec do cholery, zrobcie cos, dzieki czemu zyskacie moze chociaz
    > odrobine szacunku z ich strony!!!

    W ten sposob zaszkodzisz glownie pozostalym klientom banku.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-01-31 16:30:44
    Od: "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.>

    Użytkownik "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bvgi78$9ki$1@news.onet.pl...
    > czesc grupa,
    >
    > w zwiazku z licznymi postami dot. mbanku i robieniu z nas klientow
    idiotow,
    > zdecydowalem sie napisac ten post.
    <ciach>

    Chyba Cie facet niezle poje* !!! Zapchasz serwis, zapchasz przekaz
    transakcji, bank poniesie wieksze koszty przekazywane do KIRu za obsluge
    przekazow miedzybankowych i mBank bedzie mogl powiedziec, ze wzrosly mu
    koszty obslugi rachunkow wiec wprowadzi odplatnosc za prowadzenie rachunkow.

    > pomozecie? ;-)

    Nie!

    --
    Arek

  • 5. Data: 2004-01-31 17:03:05
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.> napisał w wiadomości
> [...]
    > przekazow miedzybankowych i mBank bedzie mogl powiedziec, ze wzrosly mu
    > koszty obslugi rachunkow wiec wprowadzi odplatnosc za prowadzenie

    No przecież o to właśnie mu chodzi.

    > Nie!

    Ale jestem przekonany, że znajdzie się sporo takich, którzy się skuszą.
    Ze swojej strony zdecydowanie potępiam takie działania.

    Rafale Urbanelis - bardzo brzydko postąpiłeś :(

    --
    Washko

  • 6. Data: 2004-01-31 17:17:56
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Sat, 31 Jan 2004 16:44:38 +0100, "Rafal Urbanelis"
    <r...@p...onet.pl> pisal(a):

    A poza tym debilku wszyscy zdrowi ?

    --
    Pozdrawiam - Marek

  • 7. Data: 2004-01-31 17:25:31
    Od: devnull <d...@n...net>

> [...]
    >koszty obslugi rachunkow wiec wprowadzi odplatnosc za prowadzenie rachunkow.

    Przeciez i tak wprowadza, na pewno juz to uknuli i nawet wiedza kiedy to
    nastapi, to co sie dzieje teraz to jedynie preludium...

    >Nie!

    Tylko niech ktos w takim razie powie w jaki sposob zawiedzeni klienci maja
    protestowac?
    Protestow nie chcecie, zeby byly do nich e-mailem wysylane, sposob Rafala tez
    sie nie podoba, na pbb i na forum tez nie chcecie, zeby o tym pisac, no to jak?
    Nie mowcie o nogach, bo to i tak kazdy zawiedzony zrobi ze swoim osadem w
    odpowiednim czasie, ale jak okazac im wyraz swego niezadowolenia jeszcze przed
    wprowadzeniem oplat?

    dn

    PS. Gdy byly protesty na wprowadzanie oplat w Inteligo wowczas Inteligo na
    jakis czas te oplaty zawiesilo na skutek tych protestow. W przypadku mBanku
    chodzi jednak o cos wiecej, nawet jesliby dokonali zawieszenia to i tak nie mam
    pojecia co musieliby jeszcze zrobic, zeby dawne zaufanie klientow wrocilo, ale
    mimo wszystko okazywac swoje niezadowolenie i tak nalezy.

  • 8. Data: 2004-01-31 17:26:26
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 1/31/2004 4:44 PM, Rafal Urbanelis wrote:
    > czesc grupa,
    >
    > w zwiazku z licznymi postami dot. mbanku i robieniu z nas klientow idiotow,
    > zdecydowalem sie napisac ten post.

    Niektórzy twierdzą, że marketingowcy gwałcą klientów - marketingowcy
    odpowiadają: "my ich tylko trzymamy, gwałcą ich sprzedawcy!"

    Nawet w środowisku grypsery gwałt na nieletnim uważany jest za
    szczególnie odrażający - a takiej operacji dokonało kilka banków w
    okresie ostatnich dwóch lat - co powinno być sygnałem dla zauroczonych.

    Marketingowo lepiej wyglądałoby wprowadzenie opłaty za kartę i darmowe
    przelewy, jak to było w eMax czy Izzy - co łyknięto z niesmakiem, ale
    dało się jakos uzasadnić.

    Osobiście nie jestem szczególnie zaskoczony wprowadzeniem opłat - a
    czasem nawet miło czym innym - np. mozliwością zmiany PIN-u, co przy
    uzytkowaniu wielu kart ma dla mnie wiekszy walor niż nieistnienie opłaty
    za przelew, bo robie go gdzie indziej.

    Napisałem swego czasu (2 lata temu) że oferta mB zbliży się do takiej,
    jaką mają inne banki tj. będzie trochę lepsza "tu i tam" za cenę
    niefunkcjonalności związanej np. z brakiem oddziałów i obrotu kasowego -
    co nie dotarło do zbyt wielu.

    Podobno najbardziej mściwe są zdradzone kochanki - żeby nie doznać
    zranienia uczuć należy bank traktować nie jak kochankę, lecz jak [..]
    tzn. zapłacić za wykonaną usługę i nie oczekiwać uczuć wyższych - czegóż
    bowiem można oczekiwać od żyjących z lichwy?

    Pzdr: Catbert

  • 9. Data: 2004-01-31 17:48:06
    Od: devnull <d...@n...net>

    >Marketingowo lepiej wyglądałoby wprowadzenie opłaty za kartę i darmowe
    >przelewy, jak to było w eMax czy Izzy - co łyknięto z niesmakiem, ale
    >dało się jakos uzasadnić.

    Najmniej krzyku by bylo gdyby obnizyli oprocentowanie depozytow o 1% czy nawet
    wiecej, bo do tego juz sie wszyscy przyzwyczaili i nie wiaze sie z ta zmiana
    zmiana tzw. filozofii dzialania, moze oni i chcieli to zrobic, ale RPP ostatnio
    nie obnizylo stop procentowych, wiec moze sie tam komus blednie wydawalo, ze
    tak bedzie lepiej - jesli tak bylo w istocie to ktos sie wykazal brakiem
    marketingowego profesjonalizmu...
    No chyba, ze jak ktos tu juz sugerowal wlasnie chodzi o wykonczenie mBanku, no
    ale to juz spiskowa teoria dziejow...

> [...]
    >tzn. zapłacić za wykonaną usługę i nie oczekiwać uczuć wyższych - czegóż
    >bowiem można oczekiwać od żyjących z lichwy?

    Co prawda to prawda.
    Byc moze niektorzy sadzili, ze jak im [..] postawila piwo to juz jest normalna
    kobieta. ;)))

    dn

  • 10. Data: 2004-01-31 17:52:53
    Od: "Glenn" <g...@N...gazeta.pl>

    Rafal Urbanelis <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > pomozecie? ;-)

    Jestem wrażliwa na nieszczęścia innych. Chętnie pomogę Ci opłacić psychiatrę.

    Pozdrowienia,
    Glenn