  • 71. Data: 2003-04-20 16:28:03
    Temat: Re: ciekawy tok rozumowania - rabat i taxi
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> writes:

    > Czesto zamiast robic zamieszanie i miec w perspektywie zostawienie na
    > ladzie pelnego koszyka przyjma platnosc "wyjatkowo" :).
    > Powinno najlepiej dzialac, jesli w koszyku jest duzo drobiazgow :).

    Trudno jest miec pelny koszyk i zmiescic sie w kilkunastu zlotych.
    Poza tym nie po to robie zakupy, zeby wychowywac sklepikarza, tylko
    zeby cos kupic - o ile stac mnie na to, zeby _nastepnym razem_ ten
    sklep ominac, o tyle zostawienie pelnego kosza i szukanie innego
    sklepu to strata czasu, na ktora mnie nie stac.

    MJ

  • 72. Data: 2003-04-20 16:56:25
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 20 Apr 2003 18:28:03 +0200, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    wrote:

> [...]
    >sklep ominac, o tyle zostawienie pelnego kosza i szukanie innego
    >sklepu to strata czasu, na ktora mnie nie stac.

    Pisalem o perspektywie a niekoniecznie o robieniu tego :)
    Inna sprazwa, ze czasem na prawde nie ma sie gotowki i dopiero przy
    kasie zauwaza sie karteczke o limicie.
    Wtedy i nam i sprzedawcy pozostaja tylko dwa rozwiazania - albo
    platnosc przyjac albo zostawic towar i sobie pojsc.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 73. Data: 2003-04-20 21:27:32
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Sun, 20 Apr 2003 09:04:13 +0000 (UTC), Adam Płaszczyca pisze:

    > Ale nie zabraniają mu udzielania _rabatu_ przy płatności gotówką :>

    Adam, przeczytaj wiecej niz jeden list zeby sie pochwalic tym krolikiem
    wyciągniętym z kapelusza. Była o tym mowa.

    --w

  • 74. Data: 2003-04-20 21:31:06
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Sat, 19 Apr 2003 23:36:10 +0200, olo pisze:

    > wystarczy jako dowód przebijający Twój dowód ?

    Nie, bo mamy dwa przykłady - jeden za i drugi przeciw. Dlaczego Twój ma być
    lepszy nie wiem.

    > ps. jak rozumiem sugerujesz że zmniejszenie cen w sklepie marcpol miało
    > bezpośredni związek z wprowadzeniem płatności kartami ....... to bardzo
    > śmiała teoria choć obawiam się że nie podparta żadnymi dowodami

    Nie, nie mialo i nie wiem skad takie rzeczy wysnuwasz. Obnizka wynikala ze
    spadku cen na niektore towary, ale, co najwazniejsze _nie_ wzrosły!

    > Wesołych Świąt dla Wszystkich - ja rozumiem Waszą fascynację kawałkiem
    > plastiku - tylko dajcie jakiś wybór - nie zmuszajcie sprzedawców do
    > podnoszenia wszystkim cen. Niech podnoszą tym którzy chcą płacić
    > plastikiem - bo to sporo uczciwiej niż podnieść wszystkim

    Idz sie wyspij. Ja chce miec mozliwosc placenia karta i juz - jesli ktos
    stawia posa, to niech nie narzeka ze "polcard jego okrada" bo po co go
    postawil?

    --w

  • 75. Data: 2003-04-20 21:34:55
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Sun, 20 Apr 2003 10:15:13 +0200, Wojtek Frabinski pisze:

    > Ale caly ten watek odbiegl od intencji mojego pierwszego posta. Wyszla
    > kolejna do niczego nie prowadzaca dyskusja na temat sensownowsci
    > placenia kartami, kosztow obslugi gotowki itp.

    Wojtek, święta ;-)

    > A mi chodzilo przede wszytkim o fakt braku jakiejkolwiek informacji,
    > ze znizka nie dotyczy platnosci karta (szczegolnie w kontekscie
    > eksponowania platnosci karta jaka istotna zalete firmy).
    > I to wlasnie jest zachowanie IMO niedopuszczalne nie natomiast sam
    > fakt nieudzielania znizki.

    Po prostu szef firmy reprezentuje poglada pewnej osoby ze 'placenie karta to
    juz i tak ulga, upust i wogole łaska firmy'.

    IMHO - firme tępić.

    --w

  • 76. Data: 2003-04-20 21:40:15
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Adam, przeczytaj wiecej niz jeden list zeby sie pochwalic tym krolikiem
    > wyciągniętym z kapelusza. Była o tym mowa.

    Nie chce mi się, tak po prawdzie. Jakoś ilośc bzdur jakazobaczyłem w tym
    wątku skutecznie mnie odstraszyła.
    --
    ___________ (R)

  • 77. Data: 2003-04-20 21:40:56
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Sun, 20 Apr 2003 21:40:15 +0000 (UTC), Adam Płaszczyca pisze:

    > Nie chce mi się, tak po prawdzie. Jakoś ilośc bzdur jakazobaczyłem w tym
    > wątku skutecznie mnie odstraszyła.

    To se daruj takie wyskakiwanie z tortu.

    --w

  • 78. Data: 2003-04-20 22:05:37
    Od: Krystek <k...@s...pl--->

    Dentarg naskrobał:

    [ciach]
    > ... akurat dyskusja zaczela sie od taxi, ale jakze
    > bezpieczniej czulby sie taksowkarz nie wozac przy sobie ani grosza i
    > wszystkie kursy rozliczajac karta ;)), zero napadow na tle rabunkowym,
    > chyba zeby mu chceli ukrasc zelasko albo POSa.
    >
    > pzdr,
    > Dentarg

    Albo samochód ;)

    K.

  • 79. Data: 2003-04-21 08:37:45
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Szukalem radia taxi gdzie mozna placic karta i z jakimis znizkami dla
    > stalych klientow. No i znalazlem http://www.taxiexpress.pl/

    Z czystej ciekawości - kartami elektronicznymi też? Czy po prostu wożą
    żelazka?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 80. Data: 2003-04-21 08:45:15
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Z czystej ciekawości - kartami elektronicznymi też? Czy po prostu wożą
    > żelazka?

    Wg ich strony tylko wypuklymi. Swoja droga jeszcze nie widzialem zeby mozna
    bylo w taksowce placic plaskimi.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )