  • 1. Data: 2003-04-19 08:46:56
    Temat: gdzie znajdę czytelne porónanie e banków?
    Od: "Urko" <a...@w...pl>

    prośba jw, chodzi mi o porównanie
    pod wieloma względami banków internetowych
    na czytelnej tabeli

    BSK po prostu mnie wqrzył info o zmianach

    --
    Urko vs Andre
    UIN ICQ 137205566

  • 2. Data: 2003-04-19 09:17:01
    Temat: Re: gdzie znajdę czytelne porónanie e banków?
    Od: Marek Ciesielski <m...@k...chip.pl>

    On Sat, 19 Apr 2003 10:46:56 +0200, "Urko" <a...@w...pl> wrote:

    >prośba jw, chodzi mi o porównanie
    >pod wieloma względami banków internetowych
    >na czytelnej tabeli
    >
    >BSK po prostu mnie wqrzył info o zmianach

    np. www.bankier.pl

    pozdrawiam,
    --
    Marek Ciesielski

    \ | ___|
    |\/ | | m...@k...chip.pl
    _| _|\____|

  • 3. Data: 2003-04-19 09:17:27
    Temat: Odp: gdzie znajdę czytelne porónanie e banków?
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Urko <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b7r207$cb8$...@a...news.tpi.pl...

    > BSK po prostu mnie wqrzył info o zmianach

    Czyli Inteligo z całą pewnością odpada... :-P

  • 4. Data: 2003-04-19 11:11:08
    Od: "Urko" <a...@w...pl>

    Użytkownik corner <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b7r6cm$spe$...@a...news.tpi.pl...

    > Użytkownik Urko <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b7r207$cb8$...@a...news.tpi.pl...

    > Czyli Inteligo z całą pewnością odpada... :-P

    dlaczego? włąśnie chcialem tam sie udać
    ze wzgledu na darmowe wyplaty w PKObp
    ktory mam dość blisko, jeszcez blizej mam wbk ale oni to zupelnie
    mnie wqrzają, no chyba ze mozna w ich bankomatach za free wyplacac z
    ktoregos
    z e bankow?

    --
    Urko vs Andre
    UIN ICQ 137205566

  • 5. Data: 2003-04-19 11:11:53
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Urko <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b7rael$40u$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
    > ktory mam dość blisko, jeszcez blizej mam wbk ale oni to zupelnie
    > mnie wqrzają, no chyba ze mozna w ich bankomatach za free wyplacac z

    Chodziło mi o to, że ich informacja o zmianie opłat i prowizji może cię
    jeszcze bardziej wkurzyć... Poczytaj archiwum... :-)

  • 6. Data: 2003-04-19 19:21:19
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Urko" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jeszcze blizej mam wbk ale oni to zupelnie
    > mnie wqrzają, no chyba ze mozna w ich bankomatach za free wyplacac z
    > ktoregos z e bankow?

    Tak - Lukas Bank

    RJCz

  • 7. Data: 2003-04-21 01:46:47