  • 1. Data: 2003-04-19 06:38:10
    Temat: skasowali mi dostęp do INGOnLine
    Od: "Maximus" <n...@c...pl>

    Witam
    Tak bez uprzedzenia i żadnego powodu. W poniedziałek zamknąłem jedno z dwóch
    kont standard. Pozostało jeszcze drugie konto standard oraz konto OKO i
    karty przedpłacone. Natomiast w czwartek upoważniłem żonę do konta i
    podejrzewam, że to mogło być powodem skasowania dostępu. Tylko dlaczego nikt
    mi nic nie powiedział. Dla mnie funkcjonalność ING bez dostępu online jest
    zerowa - oprocentowanie 0,25% dodatkowo od maja każdy przelew zlecony w
    internecie 1 zł, nawet, gdybym chciał zmienić na konto za 14 zł to i tak
    nei mogę im zagwarantować stałych wpływów.

    Chyba się z stamtąd wyniosę we wtorek i zmienię posiadane Ekonto w Lukasie
    na EkontoPro.

    Piotr

  • 2. Data: 2003-04-19 08:37:16
    Temat: Re: skasowali mi dostęp do INGOnLine
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

> [...]
    > nei mogę im zagwarantować stałych wpływów.
    >
    > Chyba się z stamtąd wyniosę we wtorek i zmienię posiadane Ekonto w Lukasie

    zaczynając od podstaw :
    po jakiego grzyba komuś 2 konta standard (za każde trzeba płacić) a w
    efekcie nie dostajemy nic dodatkowego - poprostu bezsensowne było
    otwieranie czegos takiego

    po drugie pewnie podpisałeś żeby Ci zamknęli INGOnline - oni to standardowo
    wpychają każdemu do podpisania - jeśli tylko słyszą że chcesz zamykać jakieś
    konto - trzeba było czytać uważnie co podpisujesz

    po trzecie - po starych i nowych zmianach (płatne przelewy, 6 zł
    comiesięcznie, brak drukowanych potwierdzeń przelewów) to konto w BSK i tak
    nie ma już większego sensu - prościej zamknąć oba i zostawic sobie tylko
    karty przedpłacone + dostęp INGOnline - i to tylko pod warunkiem że masz
    blisko do bankomatu BSK

    ps. ta załoga z Kalwaryjskiej w Krakowie jest tak średnio zorientowana w
    ofercie BSK - ja już 2 razy naciąłem się na to, że poważnie traktowałem to
    co mówią i okazywało się później że nie do końca wiedzą co mówią
    na przyszłość przed jakimkolwiek kontaktem z nimi polecam najpierw
    przeczytać sobie ichnią ofertę - można uniknąć rozczarowań

  • 3. Data: 2003-04-22 09:58:28
    Od: "Bartosz" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > na przyszłość przed jakimkolwiek kontaktem z nimi polecam najpierw
    > przeczytać sobie ichnią ofertę - można uniknąć rozczarowań

    Ja zamykalem w zeszlym tygodniu konto w ING i tez odcieli mi dostep do ING
    Online. Byc moze teraz to automat. Nic nie popisywalem oprocz protokolu
    zdanie karty i wniosku o zamkniecie konta. Tam nie bylo mowy o zamykaniu
    dostepu Online.

  • 4. Data: 2003-04-22 10:05:14
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Bartosz wrote:

> [...]
    > do ING Online. Byc moze teraz to automat. Nic nie popisywalem oprocz
    > protokolu zdanie karty i wniosku o zamkniecie konta. Tam nie bylo

    Moze powinniscie zlozyc wnioski o dostep do INGBankOnline np. do konta OKO ?
    Chyba nie moga tego odmowic..?

    D.