  • 1. Data: 2003-04-19 10:48:05
    Temat: ING - niekompetencja maksymalna :)
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@n...plusnet.pl>

    Siemanko,
    Pomyslalem sobie, ze opisze moja przygode z ING (vel Bankiem
    Slaskim)... A bylo to jakis czas temu... :)

    Pare ladnych lat bylem klientem. Korzystalem sobie z debetu, wplacalem
    pieniadze... Z czasem prowizje zaczely sie zwiekszac, korzysci malec,
    wiec postanowilem zrezygnowac. (w tym czasie bylem 800 PLN na
    debecie).
    Zadzwonilem na Infolinie ING z pytaniem, czy moge zrezygnowac z
    rachunku w dowolnym oddziale, czy musze udac sie do oddzialu
    macierzystego. Pani powiedziala, ze spokojnie moge zrezygnowac w
    dowolnym oddziale, wiec udalem sie do najblizszego (niemacierzystego).

    Tam zdziwko: pani w oddziale powiedziala, ze nie moze zamknac mi
    konta, bo posiadam debet (brzmi logicznie), wiec powiedzialem ze
    wyjmuje pieniadze i splacam debet. Pani powiedziala, ze niestety musze
    udac sie do oddzialu macierzystego... Upieralem sie przy swoim, udalo
    mi sie splacic debet, lecz pani dalej nie chciala zamknac mi konta...
    Prosilem kierownika, ale tego nie bylo akurat (sezon urlopowy byl)...

    Wiec pojechalem do glownego oddzialu. Tam pani zamknela mi konto
    (okazalo sie, ze musze zaplacic jeszcze 1,51PLN za prowadzenie konta w
    biezacym miesiacu), wiec musialem odstac pierw w kolejce do pani,
    potem w kolejce do kasy...

    Po powrocie wpieniony dzwonie do infolinii i pani potwierdza, ze
    rzeczywiscie powinienem byl moc zamknac konto w dowolnym oddziale -
    tak stoi w regulaminie... Korzystajac z furii (choc caly czas bylem
    grzeczny i kulturalny) dzwonie do oddzialu gdzie nie chcieli mi zamnac
    i prosze o rozmowe z osoba zastepujaca kierownika... No wiec pani,
    ktora zastepowala kierownika (juz chyba wiedziala o sprawie) grzecznie
    mi wyjasnila: I TU NAJLEPSZE!
    "Ze wie o sprawie i klientow, ktorzy chca zrezygnowac z konta CELOWO
    ODSYLAJA do banku macierzystego aby klient mial jeszcze troche czasu
    NA PRZEMYSLENIE swojej decyzji i byc moze pozostanie z nimi"...
    odpowiedziale tylko "pani slyszy ten absurd, ktory pani powiedziala?"
    i grzecznie pozegnalem sie... :-)

    Napisalem faks do centrali opisujac to zdarzenie, dostalem poleconym
    przeprosiny (wlasciwie dwa polecone, pierwszy ze sprawa w toku, drugi
    to przeprosiny), za ktore musialem odstac w kolejce na poczcie :)

    No wiec tak wygladala moja dluga i ciernista droga rezygnacji z ING
    BSK.

    Teraz jade na tandemie Lukas + mBank i problemow (narazie) nie mam :)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

    PS. No i jakby ktos byl zainteresowany miastem - Raciborz :)

  • 2. Data: 2003-04-19 12:05:08
    Temat: Odp: ING - niekompetencja maksymalna :)
    Od: "Urko" <a...@w...pl>

    Użytkownik Grzegorz Mejlun <g...@n...plusnet.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:g...@4...com..
    .
    > Siemanko,
    > Pomyslalem sobie, ze opisze moja przygode z ING (vel Bankiem
    > Slaskim)... A bylo to jakis czas temu... :)

    a ja znam osobiscie przypadek w ktorym bylo dwoje
    wlascicieli konta, w pewnym momencie dano wniosek do BSK
    o wylaczenie jednego z nich jak wspólwlasciciela i OK
    po ok pól roku PSK wydal i ofc obciazyl za wydanie karty Visa
    osobie bedacej walscicielem konta oraz osobie która nim juz nie byla
    od pól roku.

    no i co? czyj przypadek lepszy?
    zgroza normalnie zgroza

    --
    Urko vs Andre
    UIN ICQ 137205566

  • 3. Data: 2003-04-20 10:29:02
    Temat: Re: ING - niekompetencja maksymalna :)
    Od: "motherboard" <j...@s...jest.be.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Grzegorz Mejlun" <g...@n...plusnet.pl> napisal w
    wiadomosci news:gd92av887aoinp8vd3spd4mrfthme9fj48@4ax.com...
> [...]
    > pieniadze... Z czasem prowizje zaczely sie zwiekszac, korzysci malec,
    > wiec postanowilem zrezygnowac. (w tym czasie bylem 800 PLN na

    ja tez niedawno zamykalem konto w ING, podejrzewalem "problemy" bo zamykalem
    konto nie w oddzialem maciezystym :-)))
    ale jednak moja stanowczosc w postepowaniu z obsluga pozwolila na szybkie i
    w miare bezbolesne zamkniecie konta.
    dobrze ze bylem jedynym wlascicielem przy koncie, bo nie wiem co by wtedy
    jeszcze wymyslili...
    wczesniej przed dlugi czas nie odwiedzalem placowki, wszystko (oprocz
    odbioru kart) zalatwialem przez www, wolalem omijac placowki szerokim lukiem
    po kuriozalnych przebojach z podpisaniem umowy o dostep internetowy...
    poczulem prawdziwa ulge po wyjsciu z placowki ;-)

  • 4. Data: 2003-04-23 23:04:03
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    Ja nie moge narzekac na nich - konto zamknalem w niemacierzystym oddziale,
    bez zwrotu kart, pani od reki wyplacila mi reszte z konta, jedynie musialem
    podpisac na koniec swistulke o rezygnacji, dostalem bez proszenia
    potwierdzenie zamkniecia konta, wszystko przy jednym okienku... 15 minut.

    Sam bylem zdziwiony, pamietajac problemy w bzWBK, pekao czy fortisie (brak
    formularzy, pisanie wnioskow "z reki" na kartkach xero, konto zyje po
    zamknieciu itd).

    Jakby jeszcze mozna bylo w czasie takiej operacji usiasc, a nie stac, jak na
    poczcie... nie takie zle to ING ;)

    --
    <xml:sig name="Adam" />