  • 1. Data: 2003-04-19 14:05:56
    Temat: Zamkniecie konta w ING - jak?
    Od: "Navy" <n...@p...onet.pl>

    Jak zauwazylem atmosfera na grupie wrze w przedmiocie ING - trudno sie
    dziwic!
    Mam wspolne konto. Nie ukrywam, ze mam problem z interpretacja regulaminu
    nt. zamkniecia rachunku. Czy zamknac rachunek moze jeden ze
    wspolwlascicieli, czy tez oboje musza sie stawic do oddzialu?
    Z powazaniem
    Navy

  • 2. Data: 2003-04-20 11:33:59
    Temat: Re: Zamkniecie konta w ING - jak?
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Navy" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nt. zamkniecia rachunku. Czy zamknac rachunek moze jeden ze
    > wspolwlascicieli, czy tez oboje musza sie stawic do oddzialu?

    O ile pamiętam, to w regulaminie jest zapis, że każdy ze
    współwłaścicieli może wydawać dowolne dyspozycje, włącznie z zamknięciem
    rachunku. To po pierwsze. A po drugie: nikt nigdzie nie musi chodzić.
    Jeśli nie masz w banku żadnych innych produktów, do których chciałbyć
    zachować podgląd przez BSK OnLine po zamknięciu rachunku (z tym bywa
    różnie), to po prostu napisz wypowiedzenie umowy prowadzenia rachunku (1
    zdanie), złóż dyspozycję dotyczącą środków pozostałych na rachunku po
    jego zamknięciu i ewentualnie zażądaj historii rachunku za wskazany
    okres z wysyłką na adres do korespondencji (drugie zdanie) podpisz się
    (współwłaściciel też może się podpisać, a co) i wyślij to poleconym.
    Unikniesz ewentualnego odsyłania od Annasza do Kajfasza, tłumaczenia się
    z kart płatniczych (nie wiem, jak regulamin reguluje karty kredytowe,
    jeśłi je masz - ja miałem tylko VE), HomeCasha, limitu zadłużenia i
    wszsystkiego innego. Po kilku(-nastu) dniach dostaniesz pocztą
    informację o zamknięciu rachunku i ewentualnie historę.
    Czysto, sucho, bezboleśnie.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl