  • 121. Data: 2003-04-24 07:14:07
    Temat: Re: ciekawy tok rozumowania - rabat i taxi
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Michał M" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:b882nd$f8b$1@inews.gazeta.pl...

    > Bylo to raczej dawno - nawet ze dwa lata temu.

    Ze dawa lata temu to POSow bylo malo i zelazka byly powszechne :) Teraz juz
    ponoc nawet nie wydaje sie stop list.

    --
    JaKi

  • 122. Data: 2003-04-24 07:19:07
    Od: m...@o...pl

    > Ze dwa lata temu to POSow bylo malo i zelazka byly powszechne :) Teraz juz
    > ponoc nawet nie wydaje sie stop list.

    No tak, to by w sumie było logiczne. Skoro co do zasady każda
    transakcja 'żelazkowa' musi być telefonicznie autoryzowana (z wyjątkami - ktoś
    pisał o 'uldze' dla taksówkarzy), to stop lista przestaje być potrzebna...

    m23m

  • 123. Data: 2003-04-26 11:12:18
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 22 Apr 2003 15:01:12 +0200, m...@o...pl wrote:

    >Chciałem gotówką, ale sklep bardzo się wzdragał - "A nie może Pan kartą? Bo wie
    >Pan, my tak wolimy, to dla nas bezpieczniej". W dodatku kusili mnie większym
    >rabatem (za gotówkę karta rabatowa na 7%, za kartę - na 10%). Zgadnijcie, jaką
    >formę płatności wybrałem... :-)
    A jaki to byl sklep ?

    BTW, ten wózek był pozlacany or sth ? Ze tyle kosztowal ? Czy to byla
    jakas miniaturka BMW albo Mercedesa ? ;))

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 124. Data: 2003-04-26 19:15:35
    Od: "Grzegorz Zatryb" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości
    > On 22 Apr 2003 15:01:12 +0200, m...@o...pl wrote:
    >
    > BTW, ten wózek był pozlacany or sth ? Ze tyle kosztowal ? Czy to byla
    > jakas miniaturka BMW albo Mercedesa ? ;))

    LOL
    Jak kolega sie wlasnych latorosli dorobi to dopiero wtedy proponuje wrocic
    do dyskusji.... Skonczy sie i koszykowka i LANy i gathering i kaska...

    Pozdrawiam
    G.

  • 125. Data: 2003-04-26 22:36:19
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Zawsze. Z reguly 200-300. ICMPTZ?

    Nic.
    A ja noszę 20zł. ICMPTZ?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 126. Data: 2003-05-18 11:11:02
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Pociesze Cie, ze juz niektorzy tak robia - w Warszawie jest taki maly
    > sklepik z rzeczami dla dzieci - udzielaja rabatu jak sie placi gotówka
    > (rabat raczej jest uznaniowy - przy wiekszych zakupach dali mi cos ok 5%).

    Tylko jaki to ma mieć sens?
    Jeśli rabat jest 5%, to przecież koszt transkacji karcianej jest na pewno
    niższy.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 127. Data: 2003-05-18 11:17:09
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
    > Taksowkarzowi mozesz dopisac na papierku, bo taksowka to jego firma i te
    > kase dostanie. W knajpach/u fryzjera/itp. najlepiej gotowka, bo napiwek
    > na papierku dla kelnera zostaje na papierku, czyli inaczej mowiac, go
    > nie dostanie (z reguly).

    Ja jak mam ochotę dać w knajpie napiwek, to się zawsze pytam kelnera czy
    dostanie kasę jak wpisze na slipa czy nie. Jak dostanie, to wpisuję, a
    jeżeli nie, to daję w gotówcę.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 128. Data: 2003-05-18 11:19:57
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Michał, mówimy o _przesiadce_ z żelazek na posy. Póki co to nikt ostro nie
    > zmusza taksiarzy to uPOSowienia, więc nie sądzę aby robili to z własnej
    > woli. Tymbardziej kupowali sobie POSy - zwróć uwagę ile dymu robili o
    (IMHO)
    > durne kasy fiskalne.

    Ale kasy fiskalne, to miały dobrze robić państwu, a nie klientowi i
    taksówkarzom, więc wcale się nie dziwie zmasowanym protestom. Niektóre
    korporacje wymuszają jeżdżenie w krawatach, to pewnie i mogłyby wymusić i
    posy. ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 129. Data: 2003-05-19 22:19:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> writes:

    > Ale kasy fiskalne, to miały dobrze robić państwu, a nie klientowi i
    > taksówkarzom,

    Podobno wlasnie nie - tzn. podobno mialy robic dobrze tylko producentom
    kas, bo taksowkarz placi ryczaltem.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator