  • Data: 2007-12-02 08:41:57
    Temat: Re: anulowanie przelewu - mozliwe?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Gru, 09:33, "Slavekk" <s...@g...pl> wrote:

    > regulaminach - jedne banki odpowiadaly za prawidlowe dostarczenie na
    > wlasciwy numer konta (i zrzucaly z siebie odpowiedzialnosc za kontrole
    > danych odbiorcy) a inne do wlasciwego odbiorcy (rzekomo kontrolowaly
    > numer konta i dane). W rzeczywistosci nikt nie kontrolowal danych
    > odbiorcy ale te drugie banki "sie poczuwaly" do odpowiedzialnosci w
    > przypadku jak wyzej.

    ja mialem tak 6-7 lat temu wielka kolomyje z bankiem, zeby zmusic ich
    do anulowania mylnie skierowanego na moje konto przelewu (numer konta
    moj, dane innej osoby).
    Chyba z miesiac, lacznie z wizyta w banku i pismem za pokwitowaniem
    (wczesniej nieskuteczne pismo przekazane przez osoby trzecie).
    Bank nawet sugerowal (telefonicznie) zebym wyplacil te pieniadze i
    odszukal ta osobe, zeby jej przekazac.
    Przelew byl zwrotem podatku przelanym przez US.