  • Data: 2007-12-04 07:40:33
    Temat: Re: anulowanie przelewu - mozliwe?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > O i właśnie w tym problem. Storno, to Może zrobić księgowa we
    > własnej firmie, bo to jest przekładanie z kieszeni do kieszeni. A
    > nie Bank na cudzym koncie. Środki finansowe na rachunku klienta nie
    > stanowią nigdy własności banku.

    i tu się mylisz - własnie dostałem wczoraj nowy regulamin rachunkow
    w Deutsche Bank PBC i mam 14 dni zeby sie na niego "nie zgodzic"
    (oczywiscie nie bede sie "nie godził" bo za duzo roboty by mnie
    kosztowalo
    przenoszenie Polecen Zaplaty)

    Zacytuję wam paragraf 3.1.3.15
    "Od chwili zawarcia Umowy o Prowadzenie Rachunków Bank
    uprawniony jest do dokonywania bez odrębnej dyspozycji Posiadacza
    dpowiedniej korekty Salda w przypadku dokonania nieprawidłowego
    zapisu księgowego na Rachunku (w tym również wynikającego z pomyłki
    Banku lub innych banków), włączając w to zaksięgowanie kwoty takiej
    korekty w Debet Niedozwolony."

    właśnie zacytowałem powyżej
    *** blad ***