  • 271. Data: 2021-08-26 13:37:30
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-26, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > Nareszcie.

    To Ty ciągle masz ból dupy. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 272. Data: 2021-08-26 13:39:01
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-26, _Master_ <M...@...pl> wrote:
    > "Kluczowym argumentem przemawiającym za uznaniem umowy kredytu
    > denominowanego za nieważną jest złamane tzw. zasady walutowości. Zasada
    > ta obowiązywała do 24 stycznia 2009 r. i zgodnie z nią zobowiązania
    > pieniężne na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej mogły być wyrażone tylko
    > w pieniądzu polskim.

    "Nie można również przyjąć, że przedmiotowa umowa jest nieważna z uwagi
    na naruszenie art. 358 § 1 k.c. w brzmieniu obowiązującym do dnia 23 stycznia 2009
    r. oraz wyrażonej w nim zasady walutowości. Stosownie do art. 358 § 1 k.c. w
    brzmieniu
    obowiązującym w dniu zawarcia przedmiotowej umowy kredytu, tj. przed dniem 23
    stycznia
    2009 r., z zastrzeżeniem wyjątków w ustawie przewidzianych, zobowiązania pieniężne
    na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej mogły być wyrażone tylko w pieniądzu polskim.
    Wyjątki od powyższej zasady zostały wyrażone w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. Prawo
    dewizowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1178).""

    > Banki nie były uprawnione do udzielania kredytów

    Były cwaniacki nieogarze. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 273. Data: 2021-08-26 13:40:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-26-sierpnia-2021 o 10:51, Piotr Gałka pisze:

    > W ofercie kredytu we frankach nie spodobały mi się tylko 2 punkty:
    > - nie mogę spłacać we frankach tylko muszę w PLN,
    > - że jest to przeliczane według kursu dnia BANKU.

    O tym tu nikt nie dyskutuje bo to przegrana sprawa ;-)
    Przez bank oczywiście.

    I na tym w zasadzie Kowalski powinien zapomnieć o tej sprawie...

    Tylko że przypadkiem ;) wyszło na jaw że takie i podobne zapisy trzeba
    usunąć bo są sprzeczne z prawem.

    A Sądy w tym TSUE że jak się usunie takie zapisy to umowa staje się
    NIEWAŻNA. "PRZEDMIOT" kredytu się zmienia a to pociąga poważne skutki
    ;-) Nie można jej NAPRAWIAĆ wpisując COŚ INNEGO Tak orzekł TSUE
    I jest kłopot. Dla banku oczywiście ;-)

    I piszą po netach tacy rozgoryczeni "funkcjonariusze" banksterki że te
    cwaniaki klienty szukają dziury w całym i GRABIĄ ich z zarobku (patrz
    tytuł wątku)

    I jeszcze wycierają sobie gęby zagładą systemu bankowego, krachem
    gospodarczym i że będzie ojojojojoj ;)

  • 274. Data: 2021-08-26 13:54:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-26-sierpnia-2021 o 13:34, Wojciech Bancer pisze:

    > Kłamiesz.

    Tak wiem... To się trochę inaczej nazywa, organ podlega tu a nie tam, a
    co to za ochrona, i tak wszyscy kradną i kombinują... ale wszyscy wiemy
    że Kowalski płaci za tą ochronę ale zdaniem banksterów nie ma prawa
    wymagać bo jest tylko Kowalskim ;)

    Takie pierdolenie.

    I jest LAMENT bo jakiś kurwa EUROPEJSKI SĄD powiedział że umowa powinna
    być uznana za nie ważną.

    Teraz kombinują jak to odkręcić, lobbują, szukają dodatkowych
    zaświadczeń u rzecznika praw dziecka...

    Pierdolone SZUJE

  • 275. Data: 2021-08-26 13:59:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-26-sierpnia-2021 o 13:39, Wojciech Bancer pisze:
    > cwaniacki.

    Mentalność z butów wyłazi ;-)

  • 276. Data: 2021-08-26 14:00:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-26-sierpnia-2021 o 13:34, Wojciech Bancer pisze:
    > Wyrok TSUE nie odnosił się do tego przepisu.

    A nawet go nie było ;-)

  • 277. Data: 2021-08-26 14:04:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-26-sierpnia-2021 o 13:37, Wojciech Bancer pisze:
    > A teraz cwaniaczy jak zachować produkt i odzyskać kase.
    > Jak widać jesteś nędznym cwaniaczkiem i Cię to boli:)

    Ja grzecznie płacę kredyt i jestem z niego zadowolony.
    Nie chcę żadnych gratyfikacji czy odszkodowań.

    Chcę ukarania choćby tylko na piśmie jebanych banksterów za swoje
    podstępne działania. Chcę likwidacji bezsensownej czapy nad bankami.
    Chcę żeby ZŁODZIEJ i oszust był napiętnowany.

    Chcę NORMALNOŚCI

    Tak wiem... to może zaboleć... I MA KURWA BOLEĆ ;-)

  • 278. Data: 2021-08-26 14:07:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-26-sierpnia-2021 o 13:36, Wojciech Bancer pisze:
    > I co mi zrobisz?

    Jak za 3 lata będziesz jęczał że trzeba dofinansować banki bo grozi im
    upadłość zagłosuję na partię która powie Ci "PIERDOL SIĘ mamy wolny
    rynek" ;)

    Spodziewałeś się pieszczot ;-)

  • 279. Data: 2021-08-26 14:09:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Nie użyłeś słowa cwaniak. Nie liczy się. ;-)

  • 280. Data: 2021-08-26 14:13:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Aug 2021 13:37:09 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > On 2021-08-26, _Master_ <M...@...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A teraz cwaniaczy jak zachować produkt i odzyskać kase.
    > Jak widać jesteś nędznym cwaniaczkiem i Cię to boli :)

    Wojciechu, odpuść wreszcie. Psujesz wątek i marnujesz dobry prąd na
    gadki z frustratem nierozumiejącym rzeczywistości.
    --
    Jacek
    -I hate haters-