eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Date: Wed, 21 Jan 2004 13:48:04 +0100
    Organization: Ye 'Ol Disorganized NNTPCache groupie
    Lines: 17
    Message-ID: <1...@e...icnet>
    References: <1...@e...icnet>
    <m...@4...com>
    <1...@e...icnet>
    <m...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: e61.icnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1074689802 13282 212.160.220.64 (21 Jan 2004 12:56:42
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Jan 2004 12:56:42 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6600
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6600
    Cache-Post-Path: e61.icnet!u...@i...ic.hcp.icnet
    X-Cache: nntpcache 2.3.3 (see http://www.nntpcache.org/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:279071
    [ ukryj nagłówki ]


    > >Nasza pomyslowosc byla tak duza, ale nie zadzialalo. Maz rozmawial nawet
    z
    > >bankiem (polaczyl sie ze sklepu)
    > >odpowiedziano mu ze jessli karta zostala np. zgubiona to nalezy poczekac
    na
    > >wyrobienie nowej..... dla mie totalna glupota
    >
    > trzeba było poprosić o odmowę na piśmie. Tak to by się chyba nie
    > podłożyli.
    > --
    > Jarek Andrzejewski

    Na to nie wpadłam - super pomysł następnym razem tak zrobie :-))
    Dzieki!


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1