  • Data: 2017-05-25 12:55:45
    Temat: Re: Zdolność kredytowa?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i jeszcze trzeba by spojrzeć na to, co ma z tego, że weźmiesz tą KK, różowe T -
    czyli przejrzeć TOiP - chyba że KK darmowa, sprawdzać mi się nie chce.

    Z tego co pamiętam to jest jakaś opłata miesięczna (kasowana kilkoma
    transakcjami) i roczna (kasowana chyba jakimś obrotem).
    W Alior Syncu podobał mi się limit w rachunku (opłata roczna 0,5%, gdy w
    mBanku 1,8%, odsetki mnie nie interesowały). Ale najpierw się okazało,
    że nie dla prowadzących DG, a jakiś rok temu, że już może być dla DG,
    ale nie w formie sp.j. Zresztą w międzyczasie popsuli warunki.
    P.G.