  • Data: 2017-05-26 10:00:55
    Temat: Re: Zdolność kredytowa?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 26 May 2017 00:17:42 +0200, w <59275809$0$643$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Muszę przyznać, że nie spodziewałem się aż takich różnic.
    > Pewnie dlatego, że zakupy zagraniczne robię tylko za dolary, funty i
    > euro. A do tego służą mi karty do rachunków z odpowiednią walutą.
    > Wiele lat temu spróbowałem płatności złotówkami i zostałem błyskawicznie
    > z takich ekstrawagancji wyleczony. :D

    A ja dzisiaj dostałem taką informację odnośnie mojej karty Getinu:
    "Uprzejmie informuję, że w przypadku wykonywania transakcji kartą kredytową
    Visa w walucie obcej, podlegają one przewalutowaniu, które odbywa się
    bezpośrednio z waluty transakcji na złote polskie przez organizację Visa,
    według kursu sprzedaży tej organizacji.

    Dodam, że przewalutowanie jest procesem bezpłatnym, w związku z tym kwota
    transakcji po przeliczeniu na
    złote polskie
    nie zostanie obciążona dodatkowymi opłatami.

    W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji."

    czyli gdybym coś kupił za $100, to zapłaciłbym 375zł (za kalkulatorem VIS-y) :)