  • Data: 2017-05-26 00:17:42
    Temat: Re: Zdolność kredytowa?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-25 o 21:07, r...@k...pl pisze:

    > http://marciniwuc.com/jak-placic-karta-za-granica/
    > "Rekordzista - Alior Bank - dla niektórych transakcji bezgotówkowych stosuje
    > spread 15%. "

    Muszę przyznać, że nie spodziewałem się aż takich różnic.
    Pewnie dlatego, że zakupy zagraniczne robię tylko za dolary, funty i
    euro. A do tego służą mi karty do rachunków z odpowiednią walutą.
    Wiele lat temu spróbowałem płatności złotówkami i zostałem błyskawicznie
    z takich ekstrawagancji wyleczony. :D
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/