  • Data: 2017-05-25 17:18:19
    Temat: Re: Zdolność kredytowa?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trochę inaczej: może za przewalutowanie zapłacę kilka złotych więcej,
    > niż gdybym zapłacił walutą z kantoru, ale zwrócą mi kilkadziesiąt
    > złotych. W sumie się dość mocno taka transakcja opłaci.

    Nie tyle opłaci, co nie będzie tak tragiczna, jak płacenie innymi kartami aliora za
    granicą.
    W aliorze kosztuje to normalnie 7,5-8%, więc z 5% moneybackiem wyjdzie 2,5-3% - jest
    to wciąż drogo, ale już nie maksymalnie złodziejsko - i, nie licząc walutowych
    debetówek, niewiele jest kart, które dadzą lepszy kurs - takie 3% można już w kilku
    bankach znaleźć.
    Ciekawe, jak długo będzie ten moneyback, czy przez tylko te wakacje - a potem karta
    "travel" będzie już tylko z nazwy - czy dotrwa do kolejnych?