  • Data: 2017-05-26 11:10:29
    Temat: Re: Zdolność kredytowa?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 maja 2017 10:49:02 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > Nie chodzi o kartę dla DG tylko, o kartę dla mnie osobiście, gdy źródłem
    > przychodu jest DG (prowadzona pod jedną firmą od 1988, ale z pewnymi
    > zmianami organizacyjnymi).
    To taki skrót myślowy - oczywiście chodzi o KK dla osoby fizycznej uzyskującej
    przychody wyłącznie z DG, takiej czy owakiej.
    Ew. możesz się sam w tej firmie zatrudnić na 3 miesiące - tyle wymagają - dostaniesz
    kartę i możesz się zwolnić ;> Aha, pensja 1200zł ;>

    polecający może dostać 150zł a polecany telefon LG - więc jak chcesz próbować to
    chętnie Cię polecę.
    > Widziałem, że jest promocja (dla pierwszych 1000 osób) na jakieś zwroty
    > gotówkowe, a z telefonem to widziałem rok temu.
    Tam promocje są nieustająco, takie czy owakie, ale obowiązujące są na stronie
    głównej.
    Obecnie zwroty są za konto citi priority, a na KK jest teraz taka promocja, jak
    pisałem - dla polecającego 150zł uznania rachunku KK, a dla polecanego telefon LG K3
    2016 (300-350zł) albo LG K10 2016 (ok. 600zł) - tyle że ten lepszy dostaniesz wtedy,
    gdy skorzystasz ze spłaty ratalnej - a to w citku jest bardzo drogie (choć patrząc na
    róznicę w cenie telefonów może się opłacić).

    trzeba sobie zapisywać. Historia - nie wiem, bo kartę mam 2,5 roku.
    > Może źle zrozumiałem. Czytałem, że wyciągi z konta są dostępne do 3 lat
    > wstecz i uznałem, że to automatycznie oznacza, że i historia też tylko tyle.
    Może tak być. Z wyciągami sprawa jest pewna - tylko bieżący rok i 3 poprzednie lata.
    Podobno bank nie ma żadnego obowiązku udostępniania historii - jedynie obowiązek
    wystawienia wyciągu na koniec miesiąca.