  • Data: 2017-05-26 10:04:13
    Temat: Re: Zdolność kredytowa?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-25 o 22:42, J.F. pisze:

    > Sprobuj w Citi.
    > KK mi zrobili na podstawie wyciagu z konta, no ale tam pensja
    > wplywala.

    Jak widziałem (rok, dwa temu) informacje o promocjach darmowej KK
    SimplyCity to poczytałem regulamin i mi wyszło, że się nie da (moim
    kryterium jest, że nie załatwiam żadnych papierów, które wymagają
    angażowania innych osób).
    Wyszło mi, że najmniejsze braki w dokumentach będę miał w maju, gdy
    chyba zamiast wyciągu z kilku miesięcy z konta firmowego wystarcza im
    PIT, ale i tak czegoś tam brakowało (chyba chcą potwierdzenie przelewu
    wynikającego z PIT).
    Jakoś nie zebrałem się w zeszłym roku, a w tym jestem na etapie
    zastanawiania się czy się nie wybrać i pogadać. Zaczynać od złożenia
    wniosku przez internet, gdy z regulaminu wynika, że nie będzie mi się
    chciało złożyć tego co wymagają świadczyło by o tym, że nie umiem czytać
    ze zrozumieniem czyli wyszedłbym na głupka :(
    Zrobiłem już tyle, że jakiś tydzień temu poczytałem trochę na stronie Citi.
    Wygląda, że w systemie dostępna jest tylko historia z 3 lat - dla mnie
    duży minus.
    Nie natknąłem się nigdzie na informację o możliwości automatycznej
    spłaty KK z rachunku (może jutro uda mi się dokładniej poczytać) - jest?
    Warunki kredytu w rachunku są fajne (stosuję jako zabezpieczenie jakbym
    zapomniał zebrać kasy na spłatę KK - więc musi być przy tym rachunku z
    którego karta się spłaca - ważna tylko opłata roczna).
    P.G.