  • 31. Data: 2018-02-15 17:04:40
    Temat: Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 15.02.2018 17:03, JaceK wrote:
    > Przeczytałem to kilka godzin temu i zadzwoniłem na infolinię aby
    > potwierdzić. Przypadek podpada pod pkt. 8 tej umowy.

    Tzn. paragraf 31, pkt. 8.

  • 32. Data: 2018-02-15 17:25:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaceK" napisał w wiadomości grup
    On 15.02.2018 16:06, Akarm wrote:

    >Hmm.. niech pomyślę... Brak takiego konta? Albo niechęć do zakładania
    >takowego tylko po to aby zmienić rachunek powiązany? Albo niechęć
    >chodzenia po innych bankach?

    Ale co - nie masz konta wcale i nie chcesz miec ?

    >Przeczytałeś cały wątek? Zauważyłeś w nim pytanie "czy polskie prawo
    >dopuszcza zamknięcie konta z ominięciem bankowej procedury"?

    Zawsze mozna wyplacic gotówka ... o ile jest kasa, ale to dziwny bank
    bez kasy :-)
    albo wyslac przekazem pocztowym do domu,
    albo zatrzymac na rachunku technicznym do czasu zlozenia dyspozycji
    przez bylego klienta :-)

    J.

  • 33. Data: 2018-02-15 17:32:06
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-02-14 o 23:32, JaceK pisze:

    > ze wskazanym numerem
    > konta innym niż powiązane?

    Postaram się naprowadzić na odpowiedni trop jeszcze raz.
    Co cię powstrzymuje przed podaniem tego "wskazanego numeru konta" jako
    nowego rachunku powiązanego?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 34. Data: 2018-02-15 17:37:48
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 15.02.2018 17:32, Akarm wrote:

    > Postaram się naprowadzić na odpowiedni trop jeszcze raz.
    > Co cię powstrzymuje przed podaniem tego "wskazanego numeru konta" jako
    > nowego rachunku powiązanego?

    Nie mam rachunku, z którego mogę zrobić przelew i aby dane były zgodne.
    Pisałem o tym, że przechodziłem taką ścieżkę.

  • 35. Data: 2018-02-15 17:38:57
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-02-15 o 16:35, JaceK pisze:

    > Hmm.. niech pomyślę... Brak takiego konta? Albo niechęć do zakładania
    > takowego tylko po to aby zmienić rachunek powiązany? Albo niechęć
    > chodzenia po innych bankach?

    Nie plącz się w zeznaniach. ;)
    Przeczytaj swój pierwszy post jeszcze raz, tym razem do samego końca.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 36. Data: 2018-02-15 18:21:25
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 15.02.2018 17:38, Akarm wrote:

    > Przeczytaj swój pierwszy post jeszcze raz, tym razem do samego końca.

    Nie wiem o co chodzi. Ale to już nie jest istotne.

  • 37. Data: 2018-02-15 19:29:34
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-02-15 o 17:37, JaceK pisze:

    > Nie mam rachunku, z którego mogę zrobić przelew i aby dane były zgodne.

    Czyli, który z przypadków zachodzi:
    1. masz rachunek z którego nie można wykonać przelewu?
    2. masz rachunek, z którego da się przelać, ale dane są fałszywe?

    > Pisałem o tym, że przechodziłem taką ścieżkę.

    Na fałszywe dane bank raczej nie da się zrobić. ;)
    Przecież nic prostszego - wystarczy podać wszystko zgodnie z prawdą i
    już nowy rachunek powiązany jest gotowy. Po co kombinować?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 38. Data: 2018-02-15 19:41:52
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 15.02.2018 19:29, Akarm wrote:

    > Czyli, który z przypadków zachodzi:
    > 1. masz rachunek z którego nie można wykonać przelewu?
    > 2. masz rachunek, z którego da się przelać, ale dane są fałszywe?

    Żaden :)

    JaceK

  • 39. Data: 2018-02-15 19:49:38
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Akarm <a...@w...pl> writes:

    > Czyli, który z przypadków zachodzi:
    > 1. masz rachunek z którego nie można wykonać przelewu?
    > 2. masz rachunek, z którego da się przelać, ale dane są fałszywe?

    Jeśli dobrze rozumiem, w ogóle nie ma rachunku.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie

  • 40. Data: 2018-02-15 20:33:04
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-02-15 o 19:49, Kamil Jońca pisze:

    > Jeśli dobrze rozumiem, w ogóle nie ma rachunku.

    Czyżby Jarosław K? ;)
    Zauważ, że wątkotwórca w pierwszym poście wyraźnie pisze "ze wskazanym
    numerem konta innym niż powiązane", czyli dysponuje jakimś kontem. A
    przecież nie ma żadnego problemu, żeby jakikolwiek (tylko prawdziwy, na
    prawdziwe dane) rachunek powiązać z Optimą. Znaczy - mamy do czynienia
    ze stwarzaniem sobie wydumanych problemów.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/