  • 1. Data: 2018-02-11 23:04:18
    Temat: Ciekawostka z roliczeń kartą.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Tankuję paliwo. Płacę kartą. Na kasie wyświetl się płatność 150 zł,
    wplata 300 zł, reszta 150 zł. Na paragonie mam 150 zł i tyle samo na
    SLIPie z karty. Obsługa twierdzi, że nie wie, czemu tak ma. Ma ktoś
    pomysł, o co może chodzić?

  • 2. Data: 2018-02-11 23:50:23
    Temat: Re: Ciekawostka z roliczeń kartą.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > wplata 300 zł, reszta 150 zł. Na paragonie mam 150 zł i tyle samo na
    > SLIPie z karty. Obsługa twierdzi, że nie wie, czemu tak ma. Ma ktoś

    Napisz jeszcze raz, tym razem po polsku i zrozumiale.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-02-12 00:58:58
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Wygląda jak cashback?

    -----

  • 4. Data: 2018-02-12 14:03:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-02-18 o 00:58, ń pisze:
    > Wygląda jak cashback?
    > -----
    Ale na karcie mam 150 zł. Bo też w pierwszym momencie o tym pomyślałem i
    zachowałem paragon i slip.

  • 5. Data: 2018-02-12 14:07:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-02-18 o 23:50, Liwiusz pisze:
    > Napisz jeszcze raz, tym razem po polsku i zrozumiale.

    Chętnie, ale bardziej jasno chyba się nie da. Będzie w punktach:

    1) Nlewm paliwa za 150 zł.
    2) Na wyświetlaczu karty widzę: 150 zł płatność, 300 zł wpłata, 150 zł
    reszta.
    3) Na paragonie mam 150 zł.
    4) Na SLIPie mam z karty pobrane 150 zł.

    Po mojej stronie się zgadza. Miałem zapłacić 150 zł i pobrało mi 150 zł.
    Zastanawiam się, z czego wynika ten komunika tan wyświetlaczu kasy, bo
    jest bez sensu.

  • 6. Data: 2018-02-12 14:20:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > 2) Na wyświetlaczu karty widzę: 150 zł płatność, 300 zł wpłata, 150 zł
    > reszta.

    Na wyświetlaczu kasy widzę: 150 zł płatność, 300 zł wpłata, 150 zł
    reszta.

  • 7. Data: 2018-02-12 14:20:14
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Ale płaciłeś i autoryzowałeś kartę przed rozpoczęciem tankowania, czy po
    zatankowaniu?

    -----

  • 8. Data: 2018-02-12 14:32:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 12 lutego 2018 14:19:40 UTC+1 użytkownik ń napisał:
    > Ale płaciłeś i autoryzowałeś kartę przed rozpoczęciem tankowania, czy po
    zatankowaniu?

    Dobre pytanie.

    Do OP: jeśli masz w ST podgląd na blokady, to zobacz, na jaką sumę poszła blokada -
    rzeczywiście może być tak, że blokada poszła na 300zł, a obciążenie przyjdzie na
    150zł.
    A udało Ci się tak co do grosza za 150,00zł nalać? Bliskie to OCD ;>
    Nas?ępnym razem nalej za 155zł i zobacz, jak będzie to wyglądać - oczywiście
    kolejność czynności musi pozostać ta sama.

  • 9. Data: 2018-02-12 14:49:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Na wyświetlaczu kasy widzę: 150 zł płatność, 300 zł wpłata, 150 zł
    > reszta.

    To znaczy, że kasjer nabił, że dostał od ciebie 300zł. Czemu tak zrobił,
    to spytaj jego. Jeśli obsługa nic nie wie, to albo ściemnia, albo nie
    chce się jej dyskutować, albo nie umieją kasy obsługiwać.

    Ciebie przede wszystkim obowiązuje kwota, którą potwierdzałeś PINem.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2018-02-12 16:51:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-02-18 o 14:49, Liwiusz pisze:

> [...]
    > chce się jej dyskutować, albo nie umieją kasy obsługiwać.
    >
    > Ciebie przede wszystkim obowiązuje kwota, którą potwierdzałeś PINem.

    Wiem to, ale zdziwiło mnie, w czym rzecz. Paliwo z dystrybutora
    automatycznie przecież się na kasę nabija.