  • 1. Data: 2018-02-10 16:32:50
    Temat: Citibank: karty wydawane w promocjach typu za darmo na zawsze a opłata za kartę dodatkową
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Witam,

    Mam dwie karty kredytowe (i po jednej dodatkowej) Citibanku wydane w
    promocjach promocjach na 140 lat Banku Handlowego, opłata wg regulaminu
    promocji wynosi 0 zł za kartę główną i dodatkową przez wszystkie lata
    użytkowania karty.
    Citi naliczył mi po 9 zł za kartę dodatkową, wbrew warunkom promocji.
    Ktoś przerabiał już temat reklamacji takiej opłaty do "darmowych" kart?
    Po upomnieniu zwracają pieniądze?
    Dzisiaj infolinia jest bezradna, mam dzwonić od poniedziałku do piątku.

    pozdrawiam,
    Bogdan B.

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2018-02-10 17:38:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bogdan B." 5a7f10a3$0$579$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > Po upomnieniu zwracają pieniądze?
    > Dzisiaj infolinia jest bezradna, mam dzwonić od poniedziałku do piątku.

    Z mego doświadczenia:

    - gdy nie chcesz podwyżki limitu -- Citi podwyższa
    - gdy domagasz się podwyżki limitu -- Citi nie podwyższa
    - gdy reklamujesz słuszną opłatę -- Citi uznaje reklamację
    - gdy reklamujesz niesłuszną opłatę -- Citi nie uznaje reklamacji

    Ja też miałem mieć wszystko darmo* po grób, ale Citi naliczył mi opłatę
    (chyba 3 pln) i nie pomogły żadne protesty -- opłata została utrzymana w mocy. ;)
    [nie wiem, ilu watów, czyli Jouleków na sekundę...]

    * -- darmo, ;) o ile wleję na ROR co najmniej 2kpln miesięcznie, chocby ratalnie

    Gdy miesiąc kończył się a wpłaty nie było, Citi zadzwonił
    do mnie i upomniał mnie słowami jakimiś takimi:

    - brak wpłaty to opłata ;) a na pana koncie oszczędnościowym
    gniją tałzeny, które można by wylać na zewnątrz, by ponownie
    je wlać na ROR i zabrać, aby nie gniły, lecz procentowały
    w przytulniejszych stronach czy kĄtach bądź na kontach

    Na takie ponaglenie odparłem, że mam jeszcze i czas (kilka dni) na wlewkę, i luzaki.
    :)
    Do końca naszej współpracy Citi nie naliczył innej opłaty ani mnie, ani mojej matce,
    której dał kartę dodatkową do mojej i niczego nie obiecał w kwestii bezpłatnosci.

    -=-

    IMO nie warto szantażować Citiego treściami takimi:

    - jeśli utrzymacie w mocy [5 watów chociażby] opłatę,
    wypowiem umowę i zgarnę szmal wisienkowy związany
    [sznurem?] z założeniem kolejnej KK

    albowiem IMO Citi chętnie przystanie na taką propozycję. :)

    BTW wisienek za dodatkowąKK -- Citi miał dylemat, albowiem
    regulamin dodawania nie był dostatecznie jednoznaczny i w warunkach
    brzegowych można było podjąć sprzeczne decyzje -- Citi dał i mnie 75
    owoców za dodatkowąKK do matki KK i matce dał 75 owoców za dodatkowąKK
    do mojej KK.

    A zanim dał, zauważył, że zbliżyliśmy się do warunku brzegowego,
    przez co może dojść do niezamierzonego niedania ;) wisienek, co
    być może pociągnie ptrzebę skorygowania stosowną reklamacją, bądź
    nawet parką reklamacji...

    -=-

    IMO Citi dba o komfort klienta -- daje wiśnie, uznaje wypowiedzenia itd...
    Nie tylko Citi, i nie tylko banki...

    Pamiętam zachowanie realnej pracowniczki, która uświadomiła sobie, co czynię...
    Póki myślała, że kupuję towar z zamiarem zwrócenia, odpowiadała głową pochyloną
    nad inną robótką, ale gdy pojęła, że zgłaszam chęć odzysku szmalu, gwałtownie
    wyprostowała się, dosłownie rzuciła papierki, nad którymi medytowała i bez
    zwłoki uruchomiła procedurę odwrotną/przeciwną do zbywania... [towaru i klienta]

    Jak wiemy (wiemy doskonale -- real dawał 6 pln za szary pobór 2 hpln,
    co dawało nam 50 pln miesięcznie) real padł, ale na szczęście żyje
    dziś wcielony w [doczesność?] Auchan, stąpając mocniej po trudach
    naszej rzeczywistości... Dziś Auchan przeżywa renesans -- będąc
    beneficjentem rządowej formy ochronnej znanej z kryptonimu 500+.

    Tu i ówdzie (choćby w Białymstoku) Auchan występuje w barwach BiŁan,
    czym sprostał wymaganiom stawianym przez antymonopolowych urzędników.

    IMO takie istoty ;) jak Auchan, real czy Carrefour wspierały (i wspierają
    nadal) polską (zapewne nie tylko polską) biedotę, dając jej (przykładowo
    mnie) szansę na przeżycie, za co składam tym istotom podziękowanie.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......

  • 3. Data: 2018-02-10 19:43:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" p5n76k$fkm$...@n...news.atman.pl

    > Do końca naszej współpracy Citi nie naliczył innej opłaty ani mnie, ani mojej
    matce,

    Korektuję, czynnie wyrażając swój żal jakoś tak:

    - Citi naliczył matce opłatę za wydanie nowej plastykowej
    otoczki karty w miejsce zrabowanej w Biedronce i chyba
    opłaty nie cofnął...

    > której dał kartę dodatkową do mojej i niczego nie obiecał w kwestii bezpłatnosci.

    Rabunek odbył się na oczach i ochroniarzy Biedronki, i kamer monitorujących...
    (załoga Biedronki, jeśli wierzyć matce, wzięła w obronę rabusia, nie obrabowaną)

    Mnie zaś Citi naliczył wcześniej (zanim miała miejsce umowa dotycząca
    darmowości po grób) opłatę roczną i cofnął tę opłatę w efekcie złożenia
    bezpodstawnej :) reklamacji.

    Mille latami nie naliczał opłat, a gdy razu pewnego spóźniłem się
    z wypowiedzeniem umowy, zadzwonił i zaproponowałA przelew z karty
    -- eliminujący opłatę... Kosztem przelewu miał być czas potrzebny
    na operacyjny komplet -- przelew z karty na Oszczędne i przelew
    powrotny... Koszt zwiększył się nieco z MOJEJ winy. (chyba
    odwiedziłem marmur, czy nawet tam zadzwoniłem...)

  • 4. Data: 2018-02-11 21:01:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-02-10 o 16:32, Bogdan B. pisze:

    > Citi naliczył mi po 9 zł za kartę dodatkową, wbrew warunkom promocji.
    > Ktoś przerabiał już temat reklamacji takiej opłaty do "darmowych" kart?

    > pozdrawiam,
    > Bogdan B.

    Po co chcesz dzwonić? Miałem to samo, napisałem przez system bankowości
    i kasa wróciła na konto.

    --
    pozdrawiam
    RobertS