  • 51. Data: 2018-02-16 10:38:18
    Temat: Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 16.02.2018 10:20, Akarm wrote:

    > Tak. Stąd wiem, że opowiadasz bajki.

    I jeszcze jedno pytanie: masz może konto wspólne z "żoną/kochanką/kolegą
    z pracy" w BGŻ Optima i przelew weryfikacyjny przyszedł z konta
    "żony/kochanki/kolegi z pracy"?

  • 52. Data: 2018-02-16 11:44:04
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-02-16 o 10:38, JaceK pisze:

    > I jeszcze jedno pytanie: masz może konto wspólne z "żoną/kochanką/kolegą
    > z pracy" w BGŻ Optima i przelew weryfikacyjny przyszedł z konta
    > "żony/kochanki/kolegi z pracy"?

    Nie. Nie mam żadnego konta wspólnego.
    Konto Optima i rachunek powiązany są na dwie różne osoby, które nie mają
    żadnego wspólnego konta.
    Po raz kolejny powtórzę, że bajki opowiadasz i szukasz problemów tam
    gdzie ich nie ma.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 53. Data: 2018-02-16 12:12:49
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-02-16 o 11:44, Akarm pisze:

> [...]
    > żadnego wspólnego konta.
    > Po raz kolejny powtórzę, że bajki opowiadasz i szukasz problemów tam

    Niniejszym odgęguję moje dotychczasowe wymądrzanie się.
    Pogadałem z infolinią i wychodzi na to, że mój przypadek jest
    ewenementem/fuksem albo może zgodny z jakąś starszą wersją regulaminu.
    Teraz rachunek powiązany musi być na posiadacza konta BGŻ Optima. I nie
    da się zlikwidować konta bez założenia nowego rachunku. Po prostu: nie
    da się i już. Tako rzecze infolinia.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 54. Data: 2018-02-16 12:33:21
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 16.02.2018 11:44, Akarm wrote:
> [...]
    > żadnego wspólnego konta.
    > Po raz kolejny powtórzę, że bajki opowiadasz i szukasz problemów tam

    Tutaj zapis czatu sprzed kilku minut z konsultantem:

    http://pics.tinypic.pl/i/00958/0mikqk0co44r.png

    Wynika z niego, że zmiana rachunku powiązanego jest niemożliwa jeśli
    dane w przelewie weryfikacyjnym nie zgadzają się z danymi podanymi we
    wniosku o otwarcie konta BGŻ Optima.

    Jeśli masz sytuację jak opisujesz to być może jest to wynik pomyłki
    pracownika podczas weryfikacji, który przepuścił taki przelew. Czy dane
    konta powiązanego były różne w chwili jego zmiany czy zmienione zostały
    po weryfikacji w BGŻ Optima?

    JaceK

  • 55. Data: 2018-02-16 12:51:14
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 16.02.2018 12:12, Akarm wrote:
    > Tak. Stąd wiem, że opowiadasz bajki.

    > Po raz kolejny powtórzę, że bajki opowiadasz i szukasz problemów tam
    > gdzie ich nie ma.

    > Na fałszywe dane bank raczej nie da się zrobić.
    > Przecież nic prostszego - wystarczy podać wszystko zgodnie z prawdą i już nowy
    rachunek powiązany jest gotowy. Po co kombinować?

    > Znaczy - mamy do czynienia ze stwarzaniem sobie wydumanych problemów.

    > Takie bajki możesz opowiadać komuś innemu, nie mnie.
    > Nie było żadnej potrzeby kombinowania.
    > Wystarczy być uczciwym, wszystkie dane wpisać prawdziwe.

    > Niniejszym odgęguję moje dotychczasowe wymądrzanie się.

    No ale co sobie po mnie pojeździłeś po mnie jak po łysek kobyle bez
    sprawdzania bieżącego stanu faktycznego to twoje...

    > Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

    Dobre!

    JaceK

  • 56. Data: 2018-02-16 13:28:50
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-02-16 o 12:51, JaceK pisze:

    > No ale co sobie po mnie pojeździłeś po mnie jak po łysek kobyle bez
    > sprawdzania bieżącego stanu faktycznego to twoje...

    Tak to już jest, gdzie drwa rąbią, tam wióry lecą.
    Ja przynajmniej (w odróżnieniu od wielu innych) przyznałem się do błędu.
    I dzięki temu, że nie odpuszczałeś, wszyscy się czegoś dowiedzieli.
    A szczególnie ja. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/