  • 1. Data: 2018-02-14 20:58:57
    Temat: Wiadomosc o wystawieniu efaktury
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    oj dzieci, dzieci. Wzruszyłem się.

    Jak ja buszowałem po pornosach pełnych malware to wy na chleb
    mowiliście bep a na kaczkę gaga :)

    --
    Piotrek

    This is my screwdriver. There are many like it, but this one is mine.

  • 2. Data: 2018-02-14 21:36:27
    Temat: Re: Wiadomosc o wystawieniu efaktury
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ale o so chosi?
    W topic nie trafiłeś?
    Czy to do tych, co tą wiadomość wysłali?
    I kogo straszysz jakimś tam malware? ;P

  • 3. Data: 2018-02-15 00:51:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Ale o so chosi?
    > W topic nie trafiłeś?
    > Czy to do tych, co tą wiadomość wysłali?
    > I kogo straszysz jakimś tam malware? ;P

    oj nie udawaj że nie wiesz o co chodzi ;)

    W 2018r wirus do mnie przyszedł, w emailu. Do mnie, użytkownika XP.
    Wzruszyłem się normalnie.

    --
    Piotrek

    The next station is Silvertown.

  • 4. Data: 2018-02-15 01:28:21
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-02-15 o 00:51, PiteR pisze:

    > oj nie udawaj że nie wiesz o co chodzi ;)
    >
    > W 2018r wirus do mnie przyszedł, w emailu. Do mnie, użytkownika XP.
    > Wzruszyłem się normalnie.

    Do mnie też wysyłaja (co miesiąc) mailem powiadomienia o wystawieniu
    faktury.
    W tym m-cu pierwszy raz wrobili mnie, że wypożyczyłam jakiś film
    "Gwiazdy" (nawet nie wiem o czym to jest). Bezczelnie wmawiają, że to
    jeszcze była godziba 03:42 w nocy! Jestem zdruzgotana. Nie chodzi mi o
    pieniądze (13 zł) tylko o to jak perfidnie mnie oszukali.

    --
    animka

  • 5. Data: 2018-02-15 01:30:57
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-02-15 o 01:28, Animka pisze:

> [...]
    > jeszcze była godziba 03:42 w nocy! Jestem zdruzgotana. Nie chodzi mi o
    > pieniądze (13 zł) tylko o to jak perfidnie mnie oszukali.

    Zapomniałam dodać, że to UPC tak mnie oszukało.

    --
    animka

  • 6. Data: 2018-02-15 13:27:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Ale o so chosi?

    Cóż, niektórzy lubią zasrywać usenet. Ostatnio nawet na grupie
    samochodowej zaczęli dyskutować o obniżeniu jakości powietrza z powodu
    spalania śmieci w piecach. Na kretynów tylko czytnik i KF. Niestety,
    usenetu nie da się przeglądać przez www. :(

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 7. Data: 2018-02-15 13:46:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Wzruszać to by się mogło, jakbyś go na dyskietce dostał ;P

    Choć rzeczywiście sprawa zepchnięta jakoś bardzo głęboko w kąty pamięci, bo akurat
    mnie nie dotyczy - systemy antyspamowe wp i o2 działają naprawdę nieźle, a nawet
    jakby nie działały, to wszystko pod Linuxem (a na sporo spraw starcza tablet) - nawet
    "komputerowanie" żony - narzekania, że czegoś nie da się zrobić są o wiele mniejszym
    problemem niż komputer z windows podłączony do netu - a jak coś trzeba zrobić pod
    windows to się przełącza OS - ale windows nie mają nawet zainstalowanych sterowników
    od modemu ;>

    A to XP to obecnie użytkujesz czy tak wskazujesz, że jesteś z tej ery, co to jeszcze
    XP znało? ;>

    W sumie to młodsi ode mnie o 2-3 lata zdarzają się, co to nie tylko innego komputera
    niż PCet nie znają, ale nawet PCta z czymś starszym niż win'95...

  • 8. Data: 2018-02-16 01:53:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Akarm pisze tak:

> [...]
    > samochodowej zaczęli dyskutować o obniżeniu jakości powietrza z
    > powodu spalania śmieci w piecach. Na kretynów tylko czytnik i KF.

    Trzeba coś gadać bo usenet zdechnie. Takie medium bez cenzury to złota
    sprawa. Fora www są tak wkuwiające raz że powolne dwa że moderowane.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 9. Data: 2018-02-16 01:57:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dawid Rutkowski pisze tak:

    > A to XP to obecnie użytkujesz czy tak wskazujesz, że jesteś z tej
    > ery, co to jeszcze XP znało? ;>

    Użytkuję. XP i Opera nigdy niczym się nie zaraziłem.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2018-02-16 03:05:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Feb 2018 00:57:19 GMT, PiteR napisał(a):

    > Użytkuję. XP i Opera nigdy niczym się nie zaraziłem.

    Ale przeciez nie dlatego, ze XP jakies super odporne jest.

    J.