  • Data: 2018-02-15 12:19:46
    Temat: Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 lutego 2018 10:14:39 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > Jak według Ciebie ma zmienić rachunek powiązany na 'kogoś z rodziny'?
    Nie mam bgż optimy, więc może kombinuję, a są jakieś ograniczenia, których nie znam -
    tak, jak pisałem już w poprzednim poście.
    Bo jeśli wystarczy wpisać numer rachunku to problemu nie ma - nawet jak przelew
    pójdzie z danymi posiadacza rachunku w optimie, a nie z danymi posiadacza rachunku w
    banku docelowym, to też dojdzie, nikt tego nie sprawdza - ważny jest tylko numer
    rachunku.
    Ale jeśli w celu zmiany rachunku powiązanego trzeba zrobić przelew weryfikacyjny, w
    danych którego optima sprawdza, czy dane nadawcy są takie same jak dane posiadacza
    rachunku w optimie, to oczywiście na "kogoś z rodziny" się nie da, bo to taka
    restrykcja jak przy zakładaniu konta przelewem.

    Swoją drogą można ew. jeszcze pomóc OP wskazując banki, w których można założyć konto
    przelewem (plus jeszcze info o tym, w jaki sposób potem się rachunek zamyka, żeby
    potem tu nie pojawiły się komplikacje w rodzaju konieczności przyjśćia osobiście) -
    oczywiście najlepiej darmowe - oczywiście jeśli powodem pytań jest niechęć do optimy,
    a nie to, że jest to naprawdę ostatnie konto.
    Mi się to udało niedawno w neście (ale tu rozwiązanie chyba tylko osobiście).
    Kiedyś też w mBąku - ale nie wiem, czy nadal to oferują, ale jeśli tak, to
    wypowiedzenie możliwe przez ST.
    Chyba można też w wbk - ale nie wiem, jak w wypowiadaniem.
    W kantorze aliora można (uwaga - w kantorze, a nie w "dużym" aliorze) - ale z
    wypowiadaniem też nie wiem.
    Podobno można w eurobanku - mi się nie udało, jakiś problem był, z wypowiadaniem też
    nie wiem.

    Inne możliwości do sprawdzenia: idea, orange (chyba się nie da założyć przelewem, za
    to można w salonie orange, wypowiedzenie przez ST), inteligo (ale chyba tylko
    kurier), envelo. alior i/lub różowe T, ing, mille.