  • 11. Data: 2008-05-17 18:15:35
    Temat: Re: Wzornictwo kart
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-05-17, Konrad N>S> <n...@o...pl> wrote:

    > obleśna. ktoś się starał takie coś zaprojektować, przyjmijmy, że to artysta,
    > miał wizję.
    > ale inny ktoś musiał to dopuścić, zaakceptować - i temu komuś nagana.

    http://www.allegro.pl/marketing/allekarta/index.php?
    alle=kredyt
    Byłaby całkiem fajna, gdyby ktoś nie pieprznął tego napisu "Allegro"
    z tych rzeczy. Buty na kk? I coś co wygląda na fotce jak kajdanki
    z futerkiem? O_o No come on.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2008-05-17 18:16:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Piotrek pisze:

    > Masz na myśli PKO BP? Jeśli tak to trochę dziwne, bo jak patrzę na swoją
    > standardową srebrną KK, to poza logiem banku i organizacji płatniczej
    > jest tylko srebrne tło :)

    Patrzalem na strone - obecnie oferowane wzory
    Chyba tylko Vitay jest w starym wzornictwie

  • 13. Data: 2008-05-17 18:18:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > Zeby ci przez ramie nie przeczytali numeru karty.wszystkie maja
    > napackane. nawet citi z napisem citi ma gradienty dla utrudnienia
    > odczytania

    To moze byc argument.

  • 14. Data: 2008-05-17 18:28:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wojciech Bancer pisze:

> [...]
    > Byłaby całkiem fajna, gdyby ktoś nie pieprznął tego napisu "Allegro"
    > z tych rzeczy. Buty na kk? I coś co wygląda na fotce jak kajdanki

    A tu zupelnie inne wzornictwo niz wiekszosc w tym banku.
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/32711

    Wg mnie bardzo sympatyczna, chociaz nie widzialem w naturze.

  • 15. Data: 2008-05-17 18:48:00
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 17 May 2008 18:43:47 +0200, krzysztofsf wrote:

    > ladne

    <http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/debetowe/Vis
    a_Electron_izzyKONTO/>

    Poza tym sporo gustownych debetówek jest w BZ WBK.

    > obrzydliwe

    Visy z Polbanku

    <http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/kredytowe/Vi
    sa_Classic_Compensa/index.html>

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 16. Data: 2008-05-17 18:50:58
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    > W PL też. Z tych które znam, to ING (Moja karta):
    > http://www.mojakarta.ingbank.pl/

    > oraz Mutlibankowa Visa MultiZET:
    > http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_multizet/visa_twoja_karta/

    fortis bank pozwala na umieszczenie przesłanego obrazu cyfrowego na całej
    karcie.
    nie widziałem na żywo, ale kiedyś czytałem jakiś prospekt fortisa albo reklamę
    tej karty - chwalili się, że u nich zdjęcie/obraz/plik jest na całej karcie, od
    brzegu do brzegu, zajmuje cały awers, podczas gdy w innych bankach zdjęcie
    przesłane jest tylko fragmentem awersu karty.

    --
    J'entends ton coeur

  • 17. Data: 2008-05-17 18:53:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Konrad N>S> pisze:
> [...]
    > całej karcie, od brzegu do brzegu, zajmuje cały awers, podczas gdy w
    > innych bankach zdjęcie przesłane jest tylko fragmentem awersu karty.

    Zastanawialem sie kiedys, czy takie np. ING wydaloby karte z grafika
    klienta oparta na Centurionie?;)

  • 18. Data: 2008-05-17 19:17:25
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    krzysztofsf napisał(a) w wiadomości: ...

    >Zastanawialem sie kiedys, czy takie np. ING wydaloby karte z grafika
    >klienta oparta na Centurionie?;)

    Na tym? (pierwszy od góry z lewej)
    http://serwisy.gazeta.pl/logo/1,64788,4082129.html
    :)

  • 19. Data: 2008-05-17 20:47:26
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    > To moze byc argument.

    To moze byc pomysl - zrobic sobie wzor z nawalonymi cyferkami o tak:
    http://www.premiermortgageohio.com/bigstockphoto_Dig
    its.gif
    zeby nikt nie podejrzal :)

    Jest jakis wymog czytelnosci numeru?

    pozdr

  • 20. Data: 2008-05-17 20:48:12
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > całej karcie, od brzegu do brzegu, zajmuje cały awers, podczas gdy w
    > innych bankach zdjęcie przesłane jest tylko fragmentem awersu karty.

    zrobilem sobie taką kartę w fortisie i nawet ladnie wyszlo ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS