  • 21. Data: 2008-05-17 20:50:21
    Temat: Re: Wzornictwo kart
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    >> obrzydliwe
    >
    > Visy z Polbanku

    obrzydliwe to są VE z DB...szczyt brzydoty ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 22. Data: 2008-05-17 20:51:47
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Zeby ci przez ramie nie przeczytali numeru karty.wszystkie maja
    > napackane. nawet citi z napisem citi ma gradienty dla utrudnienia
    > odczytania

    jezeli o to chodzi to Allekarta kredytowa jest chyba najtrudniejsza do
    odczytania...

    czarna karta, napis srebrny, ale po tygodniu juz go nie mialem wiec teraz
    jest czarny napis na czarnym tle ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2008-05-17 21:18:23
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    Dle mnie koszmarkiem była poprzednia edycja Allekarty
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/33294

  • 24. Data: 2008-05-18 11:36:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > O gustach się nie dyskutuje.
    > Mi np delfinki, złote rybki i koliberki bardzo sie podobają.

    Dokladnie. Mi sie bardzo podbaja np. MC Raiffeisen (podrozne). Natomiast
    roznego rodzaju Goldy sa przewaznie bardzo nudne i mi osobiscie szybko
    sie przejadly.

    --
    Mithos

  • 25. Data: 2008-05-18 11:38:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

  • 26. Data: 2008-05-18 13:22:26
    Od: Piotrek <p...@n...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Patrzalem na strone - obecnie oferowane wzory
    > Chyba tylko Vitay jest w starym wzornictwie

    "Zwykła" jednokolorowa jest dostępna w dalszym ciągu.

    Piotrek

  • 27. Data: 2008-05-18 16:59:14
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Bardzo podoba mi sie KK moneypl - brazy i czernie.

    To prawda, ze o gustach nie dyskutuje sie, ale mialem karte money.pl i
    uwazam, ze jest brzydka... :)
    Dodatkowo malo trwala i po miesiacu intensywnego uzytkowania prezentuje sie
    naprawde smetnie...

    Pozdrawiam.

  • 28. Data: 2008-05-19 15:46:15
    Od: "RK" <b...@o...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:g0n5pf$epn$1@news.interia.pl...

    > Mi też. W niektórych bankach w Stanach nawet można sobie wybrać jedno z
    > wielu zdjęć jako tło, albo wybrać własne. Dla mnie karta ma być ciepła i
    > przyjemna, a nie szaro-srebrno-czarna jak gabinet ministra.

    A dla mnie użyteczna, a czy będzie na niej rybka, robaczek czy kółko jest to
    zupełnie bez znaczenia.

  • 29. Data: 2008-05-20 09:00:38
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Konrad N>S> pisze:
    > choć moim zdaniem ładniejsze są karty z logo mastercard niż visa - na
    > tym zdjęciu oba logo:
    > https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_cit
    ibank_gold

    > ładna zarówno electron jak i classic banku gospodarstwa krajowego:
    > http://www.bgk.com.pl/oferta/klienci/visa_classic.js
    > http://www.bgk.com.pl/oferta/klienci/visa_classic.js

    BOŚ ma również ładne karty - zarówno VISA jak i Master Card / Maestro. W
    tym roku odświeżyli wzornictwo - http://www.bosbank.pl/i.php?i=681

    Stare wzory w galerii u Karola Żwiruka -
    http://kartyonline.net/kopis.php?id=73

    K.

  • 30. Data: 2008-05-24 01:17:17
    Temat: Re: Wzornictwo kart - OT
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "RK" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:g0n5pf$epn$1@news.interia.pl...

    > A dla mnie użyteczna, a czy będzie na niej rybka, robaczek czy kółko jest
    > to zupełnie bez znaczenia.

    [OT]

    Podobnie myślisz wybierając kobietę? ;)

    k.