  • 31. Data: 2008-05-24 17:29:26
    Temat: Re: Wzornictwo kart
    Od: "Jan-w" <j...@N...gazeta.pl>

    Citibank Ultima. Niestety ZAWSZE płatna. Słono.
    http://www.citibank.co.uk/personal/cards/citiultima/
    home/home.htm
    http://www.ameinfo.com/78020.html

  • 32. Data: 2008-05-29 19:41:59
    Temat: Re: Wzornictwo kart - OT
    Od: "RK" <b...@o...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:g17q3u$ogq$1@news.interia.pl...

    > [OT]
    >
    > Podobnie myślisz wybierając kobietę? ;)

    Powiedzmy, że kobieta ma trochę inne zastosowanie niż karta, ale podobnie
    myślę wybierając na przykład samochód i dlatego nigdy nie kupię Ferrari. Co
    z tego, że piękne skoro ciasne to i niewygodne ;)

  • 33. Data: 2008-05-29 20:04:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RK pisze:

> [...]
    > podobnie myślę wybierając na przykład samochód i dlatego nigdy nie kupię
    > Ferrari. Co z tego, że piękne skoro ciasne to i niewygodne ;)

    Nie bede komentowal, nie bede komentowal, nie bede.... ;)

  • 34. Data: 2008-05-29 21:21:11
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "RK" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Powiedzmy, że kobieta ma trochę inne zastosowanie niż karta, ale podobnie
    > myślę wybierając na przykład samochód i dlatego nigdy nie kupię Ferrari. Co z
    > tego, że piękne skoro ciasne to i niewygodne ;)

    ale kobieta ciasna jak ferrari lepsza niż ta obszerna jak autobus.

  • 35. Data: 2008-05-30 06:19:38
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote in message
    > Użytkownik "RK" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ale kobieta ciasna jak ferrari lepsza niż ta obszerna jak autobus.

    Wyjdzi na miasto, stan przy wazniejszej ulicy i policz:
    -przejezdzajace autobusy
    -przejezdzajace ferrari

    NMSP :D
    pozdr