  • 1. Data: 2008-05-17 20:52:13
    Temat: kk na lokate - jaki bank (poza multibankiem)
    Od: "info" <p...@w...pl>

    Jaki bank, poza wspominanym juz na grupie Multibankiem, wydaje karty
    kredytowe pod zastaw lokaty?

  • 2. Data: 2008-05-17 21:04:28
    Temat: Re: kk na lokate - jaki bank (poza multibankiem)
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Jaki bank, poza wspominanym juz na grupie Multibankiem, wydaje karty
    > kredytowe pod zastaw lokaty?

    niedawno zadałem to samo pytanie na grupie i z odp. wynikalo, ze żaden
    inny...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-05-17 22:36:50
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 17 May 2008 23:04:28 +0200, RobertS wrote:

    > niedawno zadałem to samo pytanie na grupie i z odp. wynikalo, ze żaden
    > inny...

    Z przejrzenia archiwum grupy wynika coś innego.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2008-05-18 08:21:11
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Marcin Mokrzycki napisał(a) w wiadomości:
    <1xetc34thviqk$.1qwyq3jaclzzz$.dlg@40tude.net>...

    >Z przejrzenia archiwum grupy wynika coś innego.

    A czasami należy się dopytać w banku bo się tym nie chwalą, kiedyś
    np. Nordea. Inna sprawa czy to sensowne i atrakcyjne.

  • 5. Data: 2008-05-18 11:04:56
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    BPH

    pozd as