  • 1. Data: 2008-05-17 13:29:51
    Temat: Oprocentowanie w Mille: czy uczciwe?
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Witam,

    Millenium podaje na swojej stronie internetowej (dział o kartach):

    9,9%** - atrakcyjne oprocentowanie przez cały okres spłaty, gdy spłacasz
    zadłużenie z karty kredytowej wydanej przez inny bank.

    ** Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa (...) wynosi 12,05%.

    Pytanie: Czy to 12,05% zawiera ten nieszczęsny 1%, który bank pobiera od
    przelewu na konto spłacanej karty? Bo jeśli nie, to reklama wprowadza w błąd
    i byłaby to sprawa dla UOKiK...

    k.

  • 2. Data: 2008-05-19 07:42:49
    Temat: Re: Oprocentowanie w Mille: czy uczciwe?
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:g0mmdn$qo3$1@news.interia.pl...
> [...]
    >
    > Pytanie: Czy to 12,05% zawiera ten nieszczęsny 1%, który bank pobiera od
    > przelewu na konto spłacanej karty? Bo jeśli nie, to reklama wprowadza w

    Pomoże mi ktoś to obliczyć? Jestem słaby z rachunków.... Eneuel, Twoje
    obliczenia zawsze były precyzyjne do 8 miejsca po przecinku...

    k.

  • 3. Data: 2008-05-23 08:26:21
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

> [...]

    > Pytanie: Czy to 12,05% zawiera ten nieszczęsny 1%, który bank pobiera od
    > przelewu na konto spłacanej karty? Bo jeśli nie, to reklama wprowadza w

    Zawiera.

    marekz

  • 4. Data: 2008-05-23 09:50:47
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:g0mmdn$qo3$1@news.interia.pl...

    > Zawiera.

    Dzięki :)
    k.

  • 5. Data: 2008-05-23 15:37:52
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:g0mmdn$qo3$1@news.interia.pl...

    > Zawiera.

    IMO nie zawiera
    taką RRSO podawali również przed wprowadzeniem tego 1%
    ZTCP

    Sławek

  • 6. Data: 2008-05-24 01:12:29
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Slavekk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał w wiadomości

    > IMO nie zawiera
    > taką RRSO podawali również przed wprowadzeniem tego 1%
    > ZTCP

    No toś mi dał zagwostkę...
    Wie ktoś, jak to się liczy?
    Na razie na wszelki wypadek zgłosiłem reklamację, zobaczmy co odpiszą.

    k.

  • 7. Data: 2008-05-24 08:37:41
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>